Rady z auta jsou delane na profouknuti velmi vykonnym ventilatorem. Pasivni ucinnost nebude moc dobra. Casto maji i velky odpor.
O tom co dela kombinace hlinik + med nemusim mluvit. Ted mas v okruhu eloxovany hlinik + kapalinu na bazi ethyl-glycolu (poku pouzivas puvodni od TT). Cili kombinace 2 ochran. Pokud jedes jen na vode a das si do okruhu cistej hlinik tak te ceka velmi nemile prekvapeni. Ale i s tou kapalinou se ti bude tvorit galvanicka koroze. Sice pomalu ale bude.
Srandisto. Prutok je v celem okruhu stejny. Meni se jen rychlost proudeni v zavislosti na plose prurezu.
67st po 15min je velmi spatny vysledek. 15min se testuji vzduchove chladice. Vodnici maji velkou tepelnou kapacitu a testuji se hodiny.
V pripade uzavreneho okruhu ti je jedno jaky ma cerpadlo vytlak. Co jde nahoru jde i dolu. Asi jsi jeste necerpal benzin z nadrze pomoci hadicky.
Vytlak ti udava jakou energii udeli cerpadlo kapaline. Pak uz zalezi na odporech v okruhu. Vetsi odpor = mensi prutok. A vpripade compactu se casto stavalo, ze prutok nebyl dostatecny.