jan555:
S IBM mam nula skusenosti.
S Dellom sam tiez, ale co som pocul, je servis v pripade vypadku v pohode aj u malych firiem/jednotlivcov.
HP?... server pro MENSI FIRMU.
Ak mas malu firmu, tak na teba z HP JEBU ako na placaty suter a poriadneho supportu sa nedovolas. Taketo skusenosti mam sam vo firme, kde administrujem siet (sbs2003, ~25 compov; nehovoriac o tom, ze ten server je zlozeny z HWrovej stranky uplne zle, pritom je to standardne riesenie, co dlhodobo ponukali), taketo skusenosti ma aj Rainbow u nich vo firme s nejakym HP serverom. A tak mi to bolo medzi recou viac-menej potvrdene od kamarata, ktory v HP robi (nie zrovna na nizkom poste).
Ak sa HP vyserie nieco, co je napr. v banke alebo vacsej firme, ktora ma silu na nich zatlacit (financne resp. sudnou cestou pripadne zhorsenim reputacie), tak je support uplne hladky a fajn... Pre male firmy je ale support hraniciaci s nulou - uplna bieda.






Odpověď s citací