Tak jsem to koupil a Hraju to na rozlišení 1024x768 32bit a high detail na kartě R 8500 le.A mam Catalysty 3.2 .Ta zem problikava tak že zesvětlí a pak se potom hned ztmaví Co s tím ?
Tak jsem to koupil a Hraju to na rozlišení 1024x768 32bit a high detail na kartě R 8500 le.A mam Catalysty 3.2 .Ta zem problikava tak že zesvětlí a pak se potom hned ztmaví Co s tím ?
Počkat na další ovladače... 27.3. by měl vyjít catalyst 3.3![]()
I. AMD Phenom II X4 955 (HDX955WFK4DGM) [3200,1.15V-800,0.95V] | Ninja Mini (passive in windtunnel) | GB MA78GPM-DS2H | 2x4GB | Sapphire Radeon HD 4670 Ultimate | Corsair Force Series 60GB + Samsung HD502HJ | Pioneer DVR-111 | Dell U2410f + HP L2245w on Neo-Flex stand | Creative T20/portaPro | Logitech UltraX + Genius Maurus | silenced Asus TM210 (with NF-B9) + Chieftec 300W (CTP-300-12G) | Fedora
II. Acer Switch 10 (Z3735F/64GB/FHD) + Dell Active Stylus
III. ZyXEL NSA210 + WD20EARS
Skusal si v menu vypinat to force software vertex... alebo nieco take? Mne to pomohlo - je to tu niekde na fore pisane. Pouzivam cat 3.2 a po vypnuti force soft ver... uz mi to ide uplne v pohode.....
"Sometime it falls upon a generation to be great. You can be that great generation."
Nelson Mandela, 2005
ve hře vypni vertex shader a nebo nainstaluj cat 2.2 s těma mi to po vypnutí vertex shader jelo v pohodě![]()
nekecej panáčku
ale jinak má pravdu, viděl jsem to na vlastní bulvy![]()
AMD 1700+@2400+ , Herkules 8500LE, 512 MB DDR333 RAM , 80 GB Seagate IV, CD-RW LG
Já jsem to celý přepařil na R9100 s catalyst 3.2, pokud byl vertex shader vypnut, problikávaly mi textury na zemi. Se zapnutým vertex shaderem to bylo vklidu. Vypnutý by měl být dle readme jen na starých ovladačích. Nic to ale nemění na mém osobním názoru, ze ta hra, i když je vynikající, je naprogramovaná úplně NAHOVNO. Asi v 5-té misi se mi to furt vypínalo a o misi před to zase pořád cukalo jako blázen a to jsem byl např. v holé místnosti. Když jsem ubral všechny detaily na low a nakopnul 640*480*16, tak to bylo téměř beze změny...
Máte pavdu, stačilo vypnout vertex Shader a už to je v klidu![]()
na radkovi 8500le mi to dela taky a když vypnu ty blba bla software cosi
tak se mi to po naběhnutí vždicky kousne
((
....ehhmm......Už se...tooo......nahravá ?
Instalni si catalyst 3,2 a kdyz to vypnes uz by se to nemelo sekat a melo by to jit vpohoPůvodně odeslal tinman
ASUS P5Q | C2D E7200@3.6GHz [9x400@1.25V] | PATRIOT 4086MB RAM | NVIDIA 8800GT 512MB | 24"LCD BENQ | Seagate 7200.7 120GB & IBM 180GXP 60GB & 2xWD640AAKS |
2calibos: nech si kendy)))
u catalystu 2.2 nebo 3.2 pomůže ve hře vypnout software vertex( prve jsem to popletl s jinou funkcí) neseká se to, pod jinýma catalystama se to sekne - pod těma dvěma je to vyzkoušený
![]()
tak sem tam dal ty new catalisty
a jo už to de vypnout to software.....
ale pro zmenu se mi to každou chvilku vipne
takže hraju du pohoda a najednou hadr zaškrabka a sem spatky ve winech a hra vypnutá
každou chvilku to dělá
napada vas ješte něco
diky za cokoli !
dik
....ehhmm......Už se...tooo......nahravá ?
Stejný problém, chbějící textury na zemi (trojúhelníky)vyřešilo vypnutí "force software vertex...". Pak ale zase poblikávají některé textury na opravdu vzdálených kopcích - teda vzorek textury je stejný, jen při pohybu mění jas. Při přiblížení se tento problém mizí. Při zapnutém "vertexu" to nedělá. A pak si vybrat... a to už máme Catalysty 3.10Původně odeslal Rokman
![]()
Middletower Thermaltake Armor Jr. VC3000SNA + ENERMAX INFINITY 720W, Asus P5K Deluxe/WIFI-AP, Intel C2D E6850 + Noctua NH-U12F, Kingston 2x2GB DDR2, 2x Seagate Barracuda ST3500630NS 500GB, Asus EN8800GTS/640MB, Creative X-Fi Platinum Fatal1ty, LG SuperMulti GSA-H42L, EIZO S1911SH-GY
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)