Nevim jak v SR, ale je to tu nekolikrat zopakovane - v beznem vztahu obchod - koncovy zakaznik (a v pripadech neuziti hardware pro dalsi prdej i pri nakupu na ICO) plati jednoznacne, ze pokud obchod reklamaci uzna (to znamena, ze se zahaji reklamacni rizeni), pak mas po 30 dnech pravo (a obchod povinnost) ti dat bud:
-opraveny a plne funkcni hardware
- totozny hardware (to znamena stejny typ, znacku, v nekterych pripadech i revizi vyrobku)
Pokud toto nemuze splnit, pak se muze obchod pokusit o dohodu se zakaznikem, v ramci vymeny za zbozi jine dle nabidky, nicmene s tim musis samozrejme souhlasit
Takze neexistuje varianta, kdy by ti dali bez tveho souhlasu jinou kartu, byt by operovali tim, ze karta je vykonnejsi, novejsi atd.
To znamena, ze ikdyby ti chteli dat za tvou GF 7900GT treba GF 9800 GX2, nemusis toto reseni odsouhlasit.
Jakekoliv jine reseni, ktere jako zakaznik odmitnes je protipravni a mas moznost se proti nemu branit.
Alespon takto je to nastaveno v CR.
A nastaveni regulace zarucnich podminek obchodu vs. vyrobce ti muze byt sumak, jelikoz nadrazene predpisy jasne hovori o tom, ze opravnena reklamace musi byt vyrizena nastinenym zpusobem.
Takze bud stejna karta opravena, nebo nova stejna, nebo penize v plne kupni vysi dle faktury.
Vse ostatni je na tve dobre vuli jako zakaznikovi a jakekoliv jine "vnucene" dohody nemusis prijmout.