Moje čerstvá zkušenost se zasláním zboží z CZC:
Obvykle si pro všechno dojdu, protože to nemám zrovna daleko. Tentokrát jsem objednával monitor a věděl jsem že se tam nedostanu osobně, tak jsem to nechal poslat (pošta kousek od domova). Přednastavenou mám pochopitelně Prahu, termín dodání na sklad byl 2 dny. Nicméně dodání se protáhlo. Trochu jsem to řešil přímo z CZC, ale tam se mi dostalo pouze klasických nicneříkajících a výmluvných frází, typických pro eshopy (vlastní interní zkušenost). Pravého rozřešení se mi dostalo až po obdržení balíku - krabice omotána černou stretch fólií a na ní štítek dopravce s odesílací adresou Příbram. Stáhnu fólii a na krabici je dopravní štítek od dodavatele monitoru na pražskou pobočku. A vedle toho poštovní štítek, podle kterého to posílali z pražské pobočky do Příbrami...
shrnuto:
1) zboží od dodavatele přišlo do Prahy
2) z Prahy šlo do Příbrami
3) z Příbrami šlo zpět ke mě do Prahy
Čili dle logiky jeden úplně zbytečný krok...