Výsledky 1 až 25 z 204

Téma: Cell

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Cell

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    Ziadne higher level API, ale skor lower level. O to ci tam tie data mat budes alebo nie sa velmi starat nemusis, pretoze kompiler vidi nie na 100 instrukcii dopredu ako CPU, ale ak chce tak aj na 10000 instrukcii dopredu a tak vidi ze kedy budes potrebovat tie data a moze ich teda prefetchovat. 256k je dost mala pamat, jej zaplnenie trva pomerne malo taktov. Ak teda pozera prekladac minimalne tento pocet taktov dopredu, tak potom si moze byt isty, ze sa mu nikdy nestane ze bude cakat za plnenim lokalnej ram (samozrejme - ak dokaze preusporiadat (coho je podmienkou ze tam budu take) instrukcie tak aby mal co robit CPU kym sa mu nacitaju data). Samozrejme to sa nie vzdy da a tak verim ze programator moze tiez urcit co a kedy v tej pamati bude mat - a to je napr. dalsia vyhoda oproti cache. Teda - pri kompilacii kompilerom sa ta pamat pouzije prinajhorsom rovnako ako cache, ale je tu dost dobra moznost omnoho lepsieho vyuzitia.

    btw. cim vyssie higher level funkcie v c pouzijes, tym menej vies napr. co kde kedy a kolko tie funkcie v ram citaju; higher level = napr. regexp matching a zlozitejsie
    to je vsechno nadherny, az na to, ze by se ten kod nesmel vubec vetvit a vstupni data pro jedno SPU by nemohla zaviset na vystupnich datech jinych PPE/SPU ... pak vsechny tyhle vyhody jdou do haje ....

    kompiler taky neni vsemocnej. imo by nejlepsi reseni byla kombinace obou pristupu - reordering/cache ala x86 a zaroven SRAM/compiler based optimizace ala cell ... jenze to je az moc narocny na vyvoj ...
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  2. #2
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    280

    Standardní Re: Cell

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    kompiler taky neni vsemocnej. imo by nejlepsi reseni byla kombinace obou pristupu - reordering/cache ala x86 a zaroven SRAM/compiler based optimizace ala cell ... jenze to je az moc narocny na vyvoj ...
    tak mi napis v com je lepsi reordering v cpu oproti reorderingu v compileri a
    v com je lepsia cache oproti onchip SRAM

    kompiler sice nie je vsemocny, ale v tychto dvoch veciach (reordering, prefetching) ma v case kompilacie k dispozicii omnoho viac zdrojov (casu) a tak moze urobit omnoho viac...

    A aj ked sa kod vetvi atd., proste prinajhorsom to bude fungovat ako cache - kompiler si napr. moze dovolit omnoho zlozitejsie vypocty predpokladov vetvenia ako by mohol robit CPU real-time. Navyse kompiler na rozdiel od CPU vidi aj samotny zdrojovy kod a z neho vycita kopec dalsich informacii...
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  3. #3

    Standardní Re: Cell

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    tak mi napis v com je lepsi reordering v cpu oproti reorderingu v compileri a
    v com je lepsia cache oproti onchip SRAM

    kompiler sice nie je vsemocny, ale v tychto dvoch veciach (reordering, prefetching) ma v case kompilacie k dispozicii omnoho viac zdrojov (casu) a tak moze urobit omnoho viac...

    A aj ked sa kod vetvi atd., proste prinajhorsom to bude fungovat ako cache - kompiler si napr. moze dovolit omnoho zlozitejsie vypocty predpokladov vetvenia ako by mohol robit CPU real-time. Navyse kompiler na rozdiel od CPU vidi aj samotny zdrojovy kod a z neho vycita kopec dalsich informacii...
    treba v tom, ze nektery vetveni se daj predvidat az kdyz to bezi a ty vis, ktery data a odkud tahas, popripade podle toho jak dopadlo predchozi vetveni ...
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Procesory Cell - PS3
    Založil Kooca v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 07.02.2005, 20:44
  2. Nvidia podvádí i v Beyond3d's Splinter Cell benchmark?
    Založil Spajdr v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 03.06.2003, 20:00

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •