aurora + 500W, maximus formula, 4*2GB, C2Q 9400, cnps10x ex., 560Ti HAWK, vertex 60GB, 2*3TB WD, Lenovo L220x, lycosa + diamondback
Acer 1810T
www.highdef.cz
Video proof: Micro stuttering may destroy the performance gains from current multi GPU technologies
http://www.pcgameshardware.de/?article_id=631668
![]()
ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION
Zkoušel jsem to s X2jkou pod Windows XP (3Dmark, Crysis) a distribuce byla i na 30 fps (či hodnoty kolem, v Crysis mi to nešlo omezit přesně jako v 3DMarku) vcelku přesných 33 ms (kupodivu):
3DMark06, Canyon Flight HDR @ 30 fps, HD 3870 X2
Mohl by to někdo zkusit s CrossFire dvou HD 3870 a SLI dvou 8800 GT/GTS-512?Kód:Frame, Time (ms) 1, 0.000 2, 32.513 3, 66.777 4, 100.075 5, 132.694 6, 166.037 7, 199.409 8, 232.740 9, 266.853 10, 299.480 11, 333.594 12, 367.175 13, 399.572 14, 433.742 15, 466.248 16, 499.638 17, 532.809 18, 566.067 19, 599.542 20, 632.908 21, 666.261 22, 700.778 23, 733.922 24, 767.267 25, 800.704 26, 834.072 27, 867.521 28, 900.780 29, 934.111 30, 967.602 31, 1000.927 32, 1033.313 33, 1066.583 34, 1099.747 35, 1132.592 36, 1166.248 37, 1199.727 38, 1233.124 39, 1266.438 40, 1300.105 41, 1332.950 42, 1366.616 43, 1399.765 44, 1433.356 45, 1466.387 46, 1500.076 47, 1533.576 48, 1566.562 49, 1600.147 50, 1633.484 51, 1666.893 52, 1700.112 53, 1733.376 54, 1766.875 55, 1800.186 56, 1833.564 57, 1866.908 58, 1900.395 59, 1933.748 60, 1967.021 61, 2000.391 62, 2034.021 63, 2067.167 64, 2100.930 65, 2133.898 66, 2167.315 67, 2200.692 68, 2234.130 69, 2267.288 70, 2300.699 71, 2334.127 72, 2367.599 73, 2400.774 74, 2434.293 75, 2467.610 76, 2501.036 77, 2534.348 78, 2567.645 79, 2601.121 80, 2634.508 81, 2667.720 82, 2701.020 83, 2734.424 84, 2767.625 85, 2801.089 86, 2834.445 87, 2867.890 88, 2901.314 89, 2934.716 90, 2968.271 91, 3001.135 92, 3035.602 93, 3068.332 94, 3101.384 95, 3134.759 96, 3168.229 97, 3201.471 98, 3234.835 99, 3268.130 100, 3301.728
ExtraHardware.cz
3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |
ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION
Tak přesně tohle byl můj problém když jsem zhruba před rokem jen tak ze srandy zkoušel dvě 6800 ultry v SLI a po 14 dnech trápení jsem došel k závěru, že se hraje líp s jednou kartou.... všichni koukaj jen na počet FPS, ale ono jde i o to, jak ty FPS jdou za sebou. Jedna karta co má 30fps je na tom líp než dvě v SLI co maj 50, když jim ty fps jdou 0,2sekundy po sobě a pak se 0,8 čeká na další.
Já osobně nevim kde tahle chyba vzniká, jestli někde ve framebufferu nebo tak, ale vím že tripple-buffering ani Vsync ani změna počtu snímku renderovaných dopředu nepomohla. Akorát si vzpomínám, že se to nedělo vždy, jen v některých scénách, třeba 50 vteřin to šlo ok a pak jsem se podíval na určitý místo co tomu nesedělo a už to tu bylo. Byla to záležitost více her. Oblivion BF2142, atd.
The best Unreal Tournament maniac.
Děkovat mi kromě karmy můžete také v BTC: 1JVRVYsWRYFb9AajzoHRVnmqjgpBjYmykr
Nova recenze na X-bit labs.
Tohle myslim hovori za vse.
![]()
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
zapomels tam dat : *crossfire failure or no optimization, tzn v 8mi testech je vykon pouze ~3870, a ovladac byl pouzity 8-451-2-080123a (beta), s datem vydani 23.1., lepsi by snad byly 8.2 z 13.2.
graf porovnani s ultrou, stejne ovladace, ale crossfire funguje podezrele ve vicero hrach :
dalsi graf, rekl bych nv-orientovany a i presto nechava x2 za sebou gts i gtx
//graf chybi...
a komplet souhrn snad vsech testu, kde srovnani s ultrou vychazi porad dobre, takze bych se nad jednim z x-bit labs nejak vyrazne nezastavoval...
Naposledy upravil Ssnake; 06.03.2008 v 16:35.
aurora + 500W, maximus formula, 4*2GB, C2Q 9400, cnps10x ex., 560Ti HAWK, vertex 60GB, 2*3TB WD, Lenovo L220x, lycosa + diamondback
Acer 1810T
www.highdef.cz
NV orientovany graf z DDWorld?
Takhle jsem se uz dlouho nezasmal.
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
aurora + 500W, maximus formula, 4*2GB, C2Q 9400, cnps10x ex., 560Ti HAWK, vertex 60GB, 2*3TB WD, Lenovo L220x, lycosa + diamondback
Acer 1810T
www.highdef.cz
Protoze treba CB neni znamo tim, ze testuje karty, ktere kolikrat ani nema?
V pripade tehle karty totiz nejde tolik o vysledky samotne, ale prave o ty vykyvy, ktere se objevi klidne i se stejnou verzi driveru a na podobnych sestavach. Viz. napr test Crysis, kde X2 vitezi v GPU benchmarku, ale pri naslednem hrani samotne hry karta podava odlisne vysledky.
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
Radeon HD3870 X2 GDDR4
jen nechápu, proč nezvolili jiný název, třeba HD3890 X2...
http://www.pcgameshardware.de/
Naposledy upravil no-X; 04.03.2008 v 14:13.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)