• R1xx, RV200 (R7x00) -> DX7
  • R2xx (R8500-R9250) -> PS1.4
  • R3xx (R9500-9800, X300, X550, X600) -> PS2.0
  • R4xx (X550XT, X700-X850) -> PS2.0b + pár featur ze SM3.0
  • R5xx (X1300-X1950) -> SM3.0
  • R6xx (HD2xxx) -> SM4.0
  • R6xx (HD3xxx) -> SM4.1


Všechny Radeony stanovené specifikace silně přesahovaly - R1xx byl hardwarově těsně pod specifikacemi SM1.0 - limitem bylo násobení matic 2x2 místo 3x3 a max. trojvrstvý multitexturing místo čtyřvrstvého, R2xx podporoval povrchy vyšších řádů, R3xx třeba programovatelný AA (featura SM4.1), R4xx geometry instancing (featura SM3.0), R5xx - krom R520 - fetch4 (featura SM4.1, aka Gather4), R600 třeba fast context switching, CFAA (featura SM4.1) nebo tesselator