Výsledky 1 až 9 z 9

Téma: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

  1. #1

    Standardní X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    Mi tak napadlo... Je skoda kdyz tahle karta ma porad vykon abych ji vyhodil jen kvuli nepodpore Shaderu 3.0 . Je to ciste hardwarova zalezitost nebo je moznost "vytunit" BIOS a podporu v ni udelat?

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní Re: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    Neni to mozne, je to HW zalezitost. A nemyslim si, ze tahle karta ma jeste nejaky vykon
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  3. #3
    (s redukovanými rozměry) Avatar uživatele Behemot
    Založen
    27.09.2007
    Bydliště
    Praha 6, 50°4'52.22"N, 14°23'30.45"E
    Příspěvky
    698
    Vliv
    228

    Standardní Re: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    No, zase tak špatná není, pro nižší rozlišení...mám X800 GTO která už teda umí SM 3.0 ale s OC je dost slušná, na úrovni X1650 Kdyby šly ještě odemknout pipky
    Jsem k dispozici na kontaktních údajích uvedených v profilu, na webu (viz odkaz výše) a na Behemot@jabber.cz.

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní Re: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    Imho zadna X800 neumi SM3.0...
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  5. #5
    Dědeček hříbeček Avatar uživatele Mymak
    Založen
    14.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Příspěvky
    1 525
    Vliv
    309

    Standardní Re: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    staci mrknout sem: http://www.techpowerup.com/gpudb/ - pokud nekecaji, umi to ATIny az od rady X1xxx
    HOME: C2D E8400 @ 400x9, GA-P35-DS4 rev. 2.1, 2x TWIN2X4096-6400C4DHX, HD5850 1GB, U3415W, CT256MX100SSD1, WD6401AALS, WD1001FALS, 2x HD154UI, DVD-E616A3, SH-S202H, VX550, MX Revolution
    WORK: DELL OptiPlex 9020 (Core i7-4770, 32GB RAM, Nvidia GTX645, Samsung SM841 256GB) + 2x DELL UltraSharp U2713H + Logitech Wireless Desktop MK710
    new home in progress: i7 3770K, P8Z77-V PRO, 4x 8GB Hynix DDR3/1600, HD7950 3GB, U3415W, 2x SSD 850 Pro 1TB, .....

  6. #6
    (s redukovanými rozměry) Avatar uživatele Behemot
    Založen
    27.09.2007
    Bydliště
    Praha 6, 50°4'52.22"N, 14°23'30.45"E
    Příspěvky
    698
    Vliv
    228

    Standardní Re: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    Nj herdek, ale přísámbů že sem to někde viděl, taky proto sem do ni investoval. Ale což, za pětikilčo s dokonalým chlazením, výkon oproti GF6200 2x větší...k čemu té je pak SM 3.0 ?
    Jsem k dispozici na kontaktních údajích uvedených v profilu, na webu (viz odkaz výše) a na Behemot@jabber.cz.

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele NeMeM9aA
    Založen
    15.03.2005
    Bydliště
    Golčův Jeníkov
    Věk
    44
    Příspěvky
    1 460
    Vliv
    270

    Standardní Re: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    x800 jsou vsechny 2.0.

  8. #8

    Standardní Re: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    • R1xx, RV200 (R7x00) -> DX7
    • R2xx (R8500-R9250) -> PS1.4
    • R3xx (R9500-9800, X300, X550, X600) -> PS2.0
    • R4xx (X550XT, X700-X850) -> PS2.0b + pár featur ze SM3.0
    • R5xx (X1300-X1950) -> SM3.0
    • R6xx (HD2xxx) -> SM4.0
    • R6xx (HD3xxx) -> SM4.1


    Všechny Radeony stanovené specifikace silně přesahovaly - R1xx byl hardwarově těsně pod specifikacemi SM1.0 - limitem bylo násobení matic 2x2 místo 3x3 a max. trojvrstvý multitexturing místo čtyřvrstvého, R2xx podporoval povrchy vyšších řádů, R3xx třeba programovatelný AA (featura SM4.1), R4xx geometry instancing (featura SM3.0), R5xx - krom R520 - fetch4 (featura SM4.1, aka Gather4), R600 třeba fast context switching, CFAA (featura SM4.1) nebo tesselator
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  9. #9

    Standardní Re: X800GT - Shader 2.0 > 3.0 ?

    Juh panove diky... Nechtelo se mi zbavovat AGP desky tak jsem za dvojku poridil X1950Pro 512MB DDR3... A me to staci.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. ACPI version features 1.0, 2.0 nebo 3.0 ??
    Založil pEeLL v sekci fóra BIOSy
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 25.09.2007, 09:17
  2. 3D Mark 06 obecna diskusia
    Založil Masster v sekci fóra Srovnávací a diagnostické testy
    Odpovědí: 122
    Poslední příspěvek: 29.04.2006, 17:58
  3. ShaderMark 2.0 benchmark out !
    Založil sisi v sekci fóra Srovnávací a diagnostické testy
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 29.09.2003, 17:48
  4. Pixel Shader 2.0 Precision a Pixel Shader Precision Test
    Založil Spajdr v sekci fóra Srovnávací a diagnostické testy
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 13.06.2003, 13:41

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •