Svou hloupostí jsem přišel o část mont. dílů od skvělého chladiče
Noctua NH-U12F ( zůstaly na reklamované desce). U tuzemských distributorů ( oslovil jsem asi 6 nejznámějších) jsem nepochodil, nabídli mi pouze koupi nového chladiče.. Snahu měl jen p.Šebek v Softcom Group..(díky, pane!). S minimální nadějí jsem zkusil napsat můj problém přímo výrobci na
support@noctua.at a hle - poděkovali mi za koupi jejich výrobku, požádali o soupis dílů, co postrádám a
ZDARMA okamžitě zaslali.. Tomu říkám excelentní servis!!
Speciální dík patří
Stefanu Knollovi z Noctua (
Vielen dank, Stefan!!) a taky lidem z fóra -
admix, Heady, mejla, Moralles, GABO, Luk(y)isek.. ( dík chlapi!) a omluva patří
Neo(vi), že jsem mu ten chladič neprodal..
Vím, nešlo o buhvíjakou finanční částku, ale je skvělé zjistit, že dobří lidé ještě žijí..
Martin