C2D E6600
Cat. 7.10
X1900XT
------------------
X1900XT @ 500/600
1280x1024: 85FPS
1600x1200: 70FPS
X1900XT @ 765/820
1280x1024: 118 FPS
1600x1200: 95 FPS
Jinak nektere efektiky jako ony "Penumbra Shadows" jsou celkem zajimave, ale jinak one GI a radiosite bych se mirne pousmal, protoze to je opravdu fake jak svineA k tomuto tematu mi tam rozhodne chybi dnes nove metody jako Perspective Corrected shadows nebo Queried Virtual Shadow Maps. Ale hlavne jim tam chybi predevsim Ambient Occlusion, ktere se objevi snad uz v Crysis a pokud je dobre implementovane, tak je to prvni metoda na castecnou simulaci hard i soft GI shadows.
Dalsi chyba, co me prastila do oci na prvni pohled, je absence self shadowingu na onom stribrnem robotovi/figurine.
A jeste jeden rejp na zaver, ktery nemusi byt pravdivy, ale prislo mi, jako by to bylo postavene na nekterem z OpenSource enginu. Kdyby slo o OpenSceneGraph, tak bych se nedivil. Zvlast co od verze 2.0 podporuji nativne shadow mapy![]()