první slajd:
- odkdy se v oficiálních materiálech píše něco o OC?
- proč je schéma čipu stejné jako u G80 a s ještě zdeformovaným poměrem stran?
- proč schéma čipu přesahuje rámeček dole a ty "bloky" vpravo do něj přesahují rámeček nahoře?
- odkdy se leaklé slajdy objevují prvně na východních webech?
druhý slajd: kdyby byla podpora DX10.1 závislá na výpočetních jednotkách, tak proč ne, ale největší změny DX10 vs. DX10.1 se právě vůbec netýkají shaderů - je vyžadována podpora pro per process virtual memmory + full fledged page faulting with immediate context switching, což jsou věci WDDM, ale ty samozřejmě vyžadují i podporu ze strany hardwaru. A co je nejrozporuplnější, DX10.1 dle vyjádření Microsoftu vyžaduje "...ability to select the MSAA sample pattern for a resource from a palette of patterns, and retrieve the corresponding sample positions". Tzn. že čip musí být schopen podporovat taková rozložení MSAA vzorků, která po něm budou vyžadována. V tomhle ohledu nVidia od vydání neposkytla jednoznačnou informaci - nejdříve uvedli, že rozložení vzorků programovatelné je (v rámci 4-bit tabulky), následně, že programovatelné není a současná rozložení jsou neměnná a fixní... takže bude lepší počkat na oficiální info - tyto slajdy alespoň pro mě znamenají více otázek než odpovědí.