Výsledky 1 až 8 z 8

Téma: Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

  1. #1

    Standardní Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

    Mozna jste si vsimli, ze VMR9 sebou prinasi par problemu. Osobne mi prijde, ze prinasi vic problemu nez resi. Alespon v porovnani s Overlay rendererem v ATi grafikach s AVIVO.

    Proto jsem napsal shader do MPC, ktery resi nize popsane problemy. Je na nej potreba SM2.0 grafika s podporou VMR9 renderless modu a lepsi.

    1. problem je hloubka barev. RGB rozsah je tady 16-255, oproti 0-255 a tedy cerna neni cerna, ale seda.(minimalni je tedy RGB [16,16,16])

    2. problem je spis zalezitost codecu, ale souvisi s nim. Renderuje se do desktop targetu a tedy vetsinou R8G8B8A8 nebo X8R8G8B8, potom dojde k prepocitani bit-depth barev a to ma za nasledek vetsi viditelnosti chyb v barevnych prechodech. V pripade XviD/DivX je to hlavne problem cervene, pripadne modre.

    MediaPlayerClassic ve VMR9 Renderless modu umoznuje pouzivat vlastni shadery na zpracovani obrazu.Zkontrolujte si, ze fam funguji spravne.(Nektere prehravace maji neco podobneho jiz v sobe)

    Problem c.1: Ukazka problemu. Vsimnete si svetleho pruhu na miste filmu. To neni filmem samotnym, ten je opravdu presne [0,0,0].
    S pouzitim tohoto shaderu je vysledek korektni.

    2. Resi i tento problem.(ten ovsem nelze odstranit uplne kvuli nizke hloubce barev v XviD/DivX) Bez shaderu. Se shaderem. Vsimnete si zmizeleho/potlaceneho ctvereckovani na cervenych odstinech.

    Shader vypada takto:
    Kód:
    sampler s0 : register(s0);
    float4 p0 : register(c0);
    float4 p1 : register(c1);
    
    #define width (p0[0])
    #define height (p0[1])
    #define counter (p0[2])
    #define clock (p0[3])
    #define one_over_width (p1[0])
    #define one_over_height (p1[1])
    #define c1 (16.0/255.0)
    #define c2 (255.0/219.0)
    #define sharpen_width (0.35) 
    #define val0 (1.5)
    #define val1 (-0.075) 
    
    #define PI acos(-1)
    
    float4 main(float2 tex : TEXCOORD0) : COLOR
    {
    
    //Depth_Correction
    	float2 YV12fix = ((1.0-sharpen_width)/width, (1.0-sharpen_width)/height);
    	tex+=YV12fix;
    
    	float dx = sharpen_width/width + YV12fix;
    	float dy = sharpen_width/height + YV12fix;
    
    //Sharpen convolution matrix
    	float4 s1 = tex2D(s0, tex + float2(-dx,-dy)) * val1 ;
    	float4 s2 = tex2D(s0, tex + float2(0,-dy)) * val1;
    	float4 s3 = tex2D(s0, tex + float2(-dx,0)) * val1;
    	float4 s4 = tex2D(s0, tex + float2(dx,0)) * val1;
    	float4 s5 = tex2D(s0, tex + float2(0,dy)) * val1;
    	float4 s6 = tex2D(s0, tex + float2(dx,dy)) * val1;
    	float4 s7 = tex2D(s0, tex + float2(-dx,+dy)) * val1;
    	float4 s8 = tex2D(s0, tex + float2(+dx,-dy)) * val1;
    	float4 s9 = tex2D(s0, tex) * val0;
    	float4 c0x = (s1 + s2 + s3 + s4 + s5 + s6 + s7 + s8 +s9);
    
    // Rescale color depth
    	float4 c0 = (c0x-c1)*c2;
    
    //Color output
    	return c0;
    }
    Do MPC ho muzete vlozit copy-paste zpusobem(nezapomente prekompilovat) a nebo stahnout tento konfiguracni soubor a prehrat jim stavajici, co mate u MPC. Potom spustit film a vybrat v Shaders->VMR9 Haste Shader.

    Good Luck

    ps. Pokud budete mit nekdo navrhy na lepsi metodu, jak vyresit ono ctvereckovani(tedy nez samplovani subpixelu pri rescalu textury), tak smele do toho. Navrhy jsou vitany.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  2. #2

    Standardní Re: Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

    Skvele, zajimave, prinosne

    Ad: k tomu 16-235 bugu, ktery jsem doposud resil takto: http://4um.overclocking.cz/showpost....96&postcount=3

    Existuji 2 druhy videi
    - bud maji tenhle prepocet [0-255=>16-235] jiz aplikovan - pote pri pouziti VMR9 vypadaji opravdu spatne - jsou to vetsinou neprilis dobre zvladnute DivX ripy.
    - videa kde je "cerna opravdu cerna" - v tomto pripade, ja casto pouzivam prave VMR9 bez aplikovani teto korekce - na mnoha monitorech (LCD i CRT) mi jinak prijdou bezna videa prilis tmava. Je to ale za cenu ztraty kontrastua nekomu muzou prijit ty sede plochy neprijemne.

    Na tomto linku http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=523614 je k tomuto tematu vice, bohuzel jsem se do dneska neodhodlal ho prostudovat
    Audiotrak Prodigy HD2 (2xOPA2134PA + LT1364) => Little Dot I+ (WE408A + AD8022) => Sennheiser HD555@595
    Asus Xonar D1 => Technics SU-A800 => Tesla 2xARN6608 + ARV-104

  3. #3
    Bulharský mafián mince Avatar uživatele Zilla
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Jihlava
    Příspěvky
    1 450
    Vliv
    301

    Standardní Re: Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

    Vsechno mi funguje a filmy podle me opravdu vypadaji lip. Ovsem mam jeden dotazecek: da se nejak zaridit, aby se ten shader automaticky zapinal pri spousteni MPC? Ted ho musim vzdycky vybrat z nabidky a to me otravuje...
    Stipendium peccati mors est
    Si peccasse negamus, fallimur, et nulla est in nobis veritas


    Přesto, že bouře nad jezerem věští blízkost konce, pohyb nebes je plný síly!

  4. #4
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

    Ja jsem pouzil to ini a po jednom nastaveni uz mi ten shader drzi. Vypada to opravdu lip, diky za to.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  5. #5
    Bulharský mafián mince Avatar uživatele Zilla
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Jihlava
    Příspěvky
    1 450
    Vliv
    301

    Standardní Re: Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Ja jsem pouzil to ini a po jednom nastaveni uz mi ten shader drzi. Vypada to opravdu lip, diky za to.
    Mne prave ne, ani za boha to nedokazu rozchodit tak, aby se to nastaveni uz automaticky aktivovalo.
    Predpokladam, ze jsi jen vybral ten shader a priste ho tam uz mas rovnou pri spusteni filmu, je to tak?
    Stipendium peccati mors est
    Si peccasse negamus, fallimur, et nulla est in nobis veritas


    Přesto, že bouře nad jezerem věští blízkost konce, pohyb nebes je plný síly!

  6. #6
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní Re: Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

    Presne tak.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  7. #7
    Bulharský mafián mince Avatar uživatele Zilla
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Jihlava
    Příspěvky
    1 450
    Vliv
    301

    Standardní Re: Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

    Citace Původně odeslal Masster Zobrazit příspěvek
    Presne tak.
    Tak to me softwarovy Buh musi nesnaset, protoze mne to takhle proste nefunguje...
    Naposledy upravil Zilla; 30.09.2007 v 13:32.
    Stipendium peccati mors est
    Si peccasse negamus, fallimur, et nulla est in nobis veritas


    Přesto, že bouře nad jezerem věští blízkost konce, pohyb nebes je plný síly!

  8. #8

    Standardní Re: Shader do MediaPlayerClassic s VMR9

    Ze vam do toho kecam trochou mierneho OT:
    K "niektorym prehravacom" co to riesia uspesne svojpomocne patri napriklad GOM player, tam neni ziadny problem s vyblitym obrazom
    Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
    Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
    Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
    Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. MV2 player a pouziti VMR9
    Založil Doktor-Prase v sekci fóra Programy a problémy s nimi
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 16.12.2005, 12:39
  2. PowerVR 5 specifikace
    Založil Spec v sekci fóra Ostatní grafické karty
    Odpovědí: 22
    Poslední příspěvek: 01.08.2005, 16:31
  3. ShaderMark 2.0 benchmark out !
    Založil sisi v sekci fóra Srovnávací a diagnostické testy
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 29.09.2003, 17:48
  4. Pixel Shader 2.0 Precision a Pixel Shader Precision Test
    Založil Spajdr v sekci fóra Srovnávací a diagnostické testy
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 13.06.2003, 13:41

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •