Citace Původně odeslal MK2
Toto uz urcite isto viete, ale druhy a treti test marku2003 pouzivaju pixel shadery 1.4 a tie vedia radeony 8500 a vyssie, gf4ti aj ked je vykonnejsia karta vie len pixel shadery 1.3 tak aj take ti4600 potom sa da porovnavat v tomto teste s radeon 8500, ale v skutocnych hrach aj v buducnosti tomu tak nebude, nakolko bude optimalizacia zavisla od nastavenia hardweru, vizualny rozdiel medzi 1.3 a 1.4 nieje.
Futuremark sa vysral na Nvidia gf3ti, gf4ti, a preto to v teste vyzera ze to nevladzu, hovbajz je tomu tak, ten ich kod vdaka vyzadovaniu pixel shaderov 1.4 serie na 1.3 shadery, takze sa to cele tvary akoby ta pixel shader jednotka na gf4ti ani tam nemusela byt v softwari to ide rovnako a niekde aj rychlejsie na mojom procaku, takze tento test z vysoka mozno ...
Vsetky hry co pridu budu vyuzivat pixel shadery 1.3 budu pre ne optimalizovane, zaroven optimalizovane na 1.4 a 2.0 potom , atd. , to znamena ze budu robit na takom hardweri aky je v pocitaci maximum a podporovat jeho instrukcie, tento 3dmark2003 podporuje akurat *** , teda neobjektivitu to je jasne. Od gf fx to uz bude jedno tie zvladaju aj 2.0 + shadery, takze tam je to porovnanie realne. Je to dost sposte od futuremarku, ked si zoberieme fakt ze gf3 bola prva karta ktora ukazovala svetu ako vyzera pixel shading v akcii, tak oni sa na to teraz vyvrbili ... vys.ali
O tomto teste nechcem pocut viac, je to kripel

A koli gF MX ich budu dokonca vyrabat aj uplne bez PixelShaderov optimalizovane kedze toho hnoja je na svete asi najviac, vsak ?