dobrý den,
chtel bych se vyjadřit k výlevům pana korotvičky.samozřejmě jako každá společnost, která funguje v kapitalismu si svého zákazníka vážíme, ale ne každé chování může důstojný člověk snášet.
Vše začalo nějaký rok zpět, kdy pan Korotvička starší si u nás z důvodu úspory financí nechal upgradovat monochromatický plotter na barevný. od té doby začali problémy:
1. Vy jste nám plotter rozbili a nám teď nefunguje. Ve vlastních nákladech přijel kolega p. Juriš a přepnul funkci paralelního portu v biosu.
2. plotter skutečně dosloužil a proto pan korotvička v noci přijel k nám, kde jsme se mu samozřejmě jako zákazníkovi v nouzi věnovali. rozhodoval se mezi nejdrazším plotterem o kterém jsem věděl že jeho funkce stejně nemůže při své projekční práci využít, proto jsem mu nabídl možnost, že může přespat na naší ubytovně, kterou vlastníme (pokoje formou velmi slušných apartmánů) a ráno, že si věc může rozmyslet. nesouhlasil a o půl třetí v noci plotter odvezl. Hned ráno pochopil, že přístroj byl příliš drahý a už zase nic nešlo nainstalovat a podobně (instalaci provádíme za poplatek, který přímo referujeme v našich podmínkách) stejně arogantně trval na svem
3. týden po tom co si přístroj "sám nainstaloval" po hodinových konzultacích po telefonu začali nové potíže, kdy se do věci vložil p. Korotvička mladší a opět s nádechem arogance volal, že plotter tiskne nesmyslné barvy. To se mi nezdálo, ale nicméně jsem měl s kamarády o víkendu cestu okolo a zajel jsem si k pánům na věc podívat. Ikdyž slíbili, že na mě budou čekat, tak jsem čekal já na ně hodinu, kterou jsem ukrojil z jednoho z mála nepracovních víkendů. během třech minut jsem zjistil, že si pánové vytvořili vlastní barevnou paletu. přepnul jsem zpět do normálních barev a přístroj fungoval normálně. Pánům (od té doby je evidujeme jako pat a mat) nepřišlo trapné mě dále zdržovat a tisknou si výkresy, abych na stroj dohlížel.
4. Po asi roce telefonát... seděl jsem vedle matky a slyším v telefonu: Korotvička, tak ten váš krám zase nefunguje. Nechci Vám vyhrožovat, ale my netiskneme. máme na to záruku a vy dojedte. ..... no jak byste na to reagovali? požádal jsem matku, aby našla datum expirace záruky a ejhle, prošlá. Hned jsme pány informovali o stavu a situace se zklidníla. Potom jsme se dlouho dohadovali zda někoho od nás poslat, potom co jsme měli s pány průtahy o zaplacení samého přístroje, který jsme prodali na splatnou fakturu. Nakonec to matka již nevydržela a behem našeho posledního telefonátu ve vteřině rozhodla, že servis dělat nebudeme a doporučila servis HP.
Každý ať si udělá úsudek sám, zda takto jedná vysokoškolák. Já sám mám čtyři semestry (je mi 21 let, takže stále pokračuji v zaměstnání a studiu) a vzpomínám si, že jsme chování k obchodním partnerům probírali nekdy v prvním ročníku střední školy.
Jinak pan Korotvička nemá plotter A1, ale plotter A0.. jestli si myslel, že si to nedám dohromadym protože v případě, že se nám oprava nevyplatí a to musím potvrdit, že servis není příliš komerční stránkou naší činnosti, tak organizujeme službu přes našeho externistu, který je více než 10 let specialistou v oboru HP a mým dobrým kamarádem, proto, když bychom si byli jistí, že mu nezpůsobíme potíže přehrajeme servis na něj.
Na tuto diskuzi jsem narazil úplnou náhodo, kdy jsem si otevíral naší stránku a google mi nabídl odkaz sem. Příště bych byl rád, kdyby takový člověk nabral dostatek odvahy a dal mi takovou zprávu, alespoň na vědomí a mohl bych na to zavčas reagovat.
děkuji
Lukáš Humbrich