děkuji za Váš email. Společně s naším reklamačním oddělením jsem prošel Vaše reklamační řízení.



Situace vypadá takto:



9.10. 2002 jste u nás koupil samotnou paměť v.č xxxxxxxxxxx – objednávka z internetu



19.12. 2002 příjem do reklamace

19.12. 2002 výdej z reklamace - výměna za vč. xxxxxxxxxxx



paměť 2002352P0789 byla prodána 17.1. – závada se neprojevila. Chtěli jsme Vám vyjít vstříc a paměť jsme vyměnily. Okamžitě



19. 2 2003 příjem do reklamace

19.2. 2003 výdej z reklamace – výměna za vč: 200302140010 – od dodavatele se nám paměť vrátila s tím, že závada se neprojevila

opět byla provedena okamžitá výměna za jiný kus



4.3. 2003 příjem do reklamace

4.3. 2003 výdej z reklamace – výměna za vč: xxxxxxxxxxx - závada se opět neprojevila

opět okamžitá výměna za jiný kus



Z tohoto vyplývá, že ani jedna vaše reklamace nebyla oprávněná, protože samotná paměť je funkční. Je samozřejmě možné, že nefunguje s Vaším typem desky. Ale my neručíme za kompatibilitu s vaším hardwarem. Máte toto napsáno v reklamačním řádě. Ve Vaší internetové objednávce neuvedl, že požadujete paměť vysloveně do tohoto typu desky.



Chápu Vaše rozhořčení, ale opravdu nemůžeme zodpovídat za nekompatibilitu zboží. Bylo to Vaše svobodné rozhodnutí koupit si tento typ paměti a měl jste právo požadovat paměť pro daný typ desky. Pokud by se tak stalo a my Vám prodali něco co by nefungovalo, pak by to byla věc jiná.



Můžeme Vám vyjít vstříc tím, že paměť vezmeme zpátky, ale pouze za aktuální cenu a s 10% storno poplatkem, protože je ½ roku záruky pryč a my paměť budeme muset prodat s novou zárukou a se ztrátou. Aktuální cena je v současné době 1265 Kč bez DPH.

Takže Vám za ni vrátíme 1138,50 Kč bez DPH.





Přeji hezký zbytek dne



[b]tak asi tak zhe...tot mail z CC