A proč je třeba, aby R600 měla zrovna ve fire-testu víc? Zvlášť pokud jde o typ shaderu. který se v reálných hrách prakticky nevyužívá:
Původně odeslal Ryszard Sommefeldt, Beyond 3D
Původně odeslal Scott Wasson, The TechReport
A proč je třeba, aby R600 měla zrovna ve fire-testu víc? Zvlášť pokud jde o typ shaderu. který se v reálných hrách prakticky nevyužívá:
Původně odeslal Ryszard Sommefeldt, Beyond 3D
Původně odeslal Scott Wasson, The TechReport
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)