Mno ty ceny se odkazuji vetsinou uz na vyssi ceny ... ocividne to neni online, ale maji nejakou db, kterou prubezne aktualizuji ... k te reklamaci ... dneska jsem volal do praglu na servisni linku. Prvni poznatek je, ze nemaji v hlasove nabidce monitory, taxem to risknul pres pocitace ... zenska neodporovala, ale byla ocividne znudena, asi dlouha sichta... nadiktoval jsem ji kdo jsem, co mam za monitor,popis zavady, pak me prepojila na technika a ten se na to jen podival a rikal, ze tyhle monitory se resi vymenou u zakaznika, takze v po/ut prijede jak psal MadCap zrejme UPS, dovezou novy monas a stary si odvezou
2 MadCap> Musel jsi mit uz ten monas nachystany? Protoze mi se to nechce cele rozebirat ... rikal jsem si, ze to udelam tak, ze otevru krabici co mi dojde a jen prohodim panely ... ocividne s tim mas vice zkusenosti






Odpověď s citací