prepac, ale to je uplna hovadina.
na 7600gs, co je ekvivalent 1650pro, sa da oblivion rozbehat velmi dobre.
1280*1024, max textury (+ dodatocne stiahnute kvalitnejsie distant land textury), distant land, hdr, zbytok zhruba na medium a beha to fajn.
fajn = v masivne zatravnenych oblastiach to pada na 15fps (to sice fajn neni, ale mne osobne to u hry ako oblivion prilis nevadi), inac cca 25+-
nieje to nic zazracne, ale taktiez to nieje ziadna akcarna / zavodna hra ze by bolo tych 60fps+ potrebnych
a ak je to niekomu malo, stale ma dost priestoru na znizovanie detajlov.
co je ale nutnost, je 1) poriadne postelovat (cez .ini) mnozstvo vykreslovanej travy 2) minimalne 1GB ramky, idealne tak 1.5GB
hry na engine doomu3 behaju na max detajly (zle optimalizovane d3 a q4 horsie, prey vyborne), fear tiez dobre, far cry a hl2 ani nehovorim (ej ked EP1 s hdr uz tak vesela nieje)
7600GS je dobra karta a ak clovek nema nerealne ocakavania, mal by byt spokojny
ale r1550, r1600 by som nechcel
edit: a stalker beha tiez. ale tam uz su detajly nizke
a to co ja opisujem je s754 sempron a single chanel pameti. cize hungry death ma vyhody v podobe lepsieho procesoru, a dual chanel pameti
edit2: co ale urcite MUSIS je dokupit pamet. bez toho ten upgrade nema zmysel