Ano, v běžných testech není velký rozdíl, ale to je taky otázka nastavení testů...pokud jde o novější hry, co používají velké textury, tak tam bude propad maličko větší a hra může i více lagovat..takže se budeš muset spokojit s nižší, než nejvyžší kvalitou textur...Nejvíce se to asi projeví u nově příchozích her, jako UT2007, Enemy Territory: Quake Wars ..apod. Stejný případ je i u vysokých hodnot nastavení AA+AF při vyžší rozlišení, které si ukrojí taky pořádnou porci paměti. Navíc u hry není důležité ani tak maximální fps, které se ve většině testů uvádí, ale minimální fps a celková plynulost hry a tam platí čím více paměti, tím lépe. Jinak jak zde bylo už zmíněno, na běžné "lepší" paření to stačí, pokud nejsi maximalista a nechceš max. výkon, kvalitu a plynulost. Dnešní vyžší třída gr.karet už má celkem běžně velikost paměti 512MB, takže 320MB je už taková z nouze ctnost jak ušetřit. Pro některé hry (neni jich moc) je to zkrátka už i dnes málo
Takže zkráceně..pokud na to máš, smysl to rozhodně má!