vas vztah se primarne ridi smlouvou, kterou jste uzavreli, a nasledne zakonem o elektronickych komunikacich (127/2005 Sb.). letem svetem jsem do tohodle zakona mrknul a pro tvuj pripad bude relevantni zejmena § 64 odst. 12:
to znamena, ze bez ohledu na to, jak dlouha je pro ne doba, ve ktere maji odstranit vadu (tj. reklamacni lhuta), jsou automaticky povinni ti urcitym zpusobem kompenzovat to, ze ti neni sluzba poskytovana v plnem rozsahu.Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není povinen uhrazovat jejím uživatelům náhradu škody, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby.
jenom si dovolim upozornit: i kdyz je charakter vaseho vztahu s ISP soukromopravni (tj. vase postaveni je rovne) a vas vztah se primarne ridi vasi smlouvou, tenhle zakon klade urcite limity, pres ktere nemuzete jit, ani kdyz se ve smlouve dohodnete jinak. svym zpusobem je to stejne jako u ochrany spotrebitele, kde napr. zarucni doba nemuze byt kratsi nez 2 roky atd.
takze bych na ne vyrukoval s timto