Výsledky 1 až 20 z 20

Téma: RPS

  1. #1
    Junior Member
    Založen
    10.02.2003
    Bydliště
    Veverská Bítýška
    Příspěvky
    3
    Vliv
    0

    Standardní RPS

    RPS

  2. #2

    Standardní zdarec...

    No, vypadá to tu obstojně... Takže, zdravím tímto všechny "fitworkery"...

  3. #3

  4. #4

    Standardní TEST

    Tak jsem tu....co chcete pretaktovat? [/b]

  5. #5

    Standardní

    Tak, trochu jsem předělal stránky, akorát na unas.cz se mi furt hádalo PHP, tak jsem to nakonec musel hodit jinam - je to k nalezení na http://fitworks.wz.cz... kritika a připomínky jsou vítány

  6. #6
    Junior Member
    Založen
    10.02.2003
    Bydliště
    Veverská Bítýška
    Příspěvky
    3
    Vliv
    0

    Standardní RPS

    Svolávám schůzi týmu na tento čtvrtek 13.3.2003 na přednášku z RPS. Cílem bude výběr projektu. Máme možnost 1) Síťová analýza společnosti 2) Workflow procesy. Každý si také rozmyslete svoji úlohu ve vybraném projektu. Můžete si stáhnout ze stránek RPS prezentaci projektů od zástupce Minolty.

  7. #7

    Standardní re:zadání projektu

    Seznam zadání je na http://www.fit.vutbr.cz/study/course...c/pro-zad.html, přičemž poslední zadání (IS pro lékaře & pacienty) obstaral Vláďa... takže je co probírat...

  8. #8

    Standardní

    Jako projekt bylo nakonec demokraticky vybráno zadání č.1, tedy síťová analýza (viz www), příští čtvrtek by mělo následovat rozdělení rolí...
    Jinak - na projekt je třeba se zaregistrovat v IS fakulty (https://wis.fit.vutbr.cz/FIT/st/ -> RPS -> Projekt 1 - síťová analýza)

  9. #9

    Standardní pracovní schůzka 25.3.

    Na 25.3. 12:00 v BI/146a (po přednášce) je stanovena první pracovní schůzka. Bližší informace na stránkách týmu (fitworks.wz.cz) ...

  10. #10

    Standardní schůzka 27.3.

    Další pracovní porada je ve čtvrtek 27.3. cca ve 12:30 (po půlsemestrálce UIN) v prostorách nového komplexu ("u železné krychle"), na programu analýza a úvodní studie.
    Dále, na www je harmonogram činností, který jsme vytvořili. Pokud k němu nebudou větší připomínky, je to konečný harmonogramu, který bude uveden v plánu projektu.
    Informace ohledně úkolu na FTP v adresáři projekt/doc.

  11. #11
    Junior Member
    Založen
    10.02.2003
    Bydliště
    Veverská Bítýška
    Příspěvky
    3
    Vliv
    0

    Standardní RPS - schůzka s Minoltou

    Schůzka se zástupcem Minolty Mgr. Vávrou se uskuteční 3.4.2003 ve 13:00 v učebně po písemce z RPS. Připomínám, že zítra (úterý 1.4.2003) je další schůzka týmu, musíme projednat oponenturu návrhu.

  12. #12

    Standardní

    Nazdárek. Jen drobná připomínka. Moje ICQ je v seznamu uvedeno špatně. Má to být: 156219344
    Další věc. Pokud tady v auditku přibude nějaká zpráva, mělo by to poslat upozornění mejlem všem členům a ne jen upozornění na odpověď tomu, kdo je autor. (Možná to někde jde nastavit, ale to, co je v profilech nefunguje).
    Poslední věc. Ta dnešní schůzka. Dorazil jsem později, ale nikdo tam už nebyl a protože nemám na nikoho číslo, tak jsem ani nezjistil, jestli jste se někam nepřesunili. Takže by bylo vhodné "odtajnit" telefony, aby se dalo komunikovat operativněji. Moje číslo je 777 584113.

  13. #13

    Standardní poznámky

    1) Tak, kontakty by už měly být v pořádku, raděj si je však ještě všichni zkontrolujte, případně doplňte chybějící. Mobil je přeci asi jenom při nahánění se po klášteře nejpoužitelnější - což se ostatně ukázalo i na dnešní schůzce, která zejména díky přesunu přednášky RPS do laboratoří a špatné informovanosti členů týmu dopadla tak, jak dopadla... Jako vhodné místo se ukázalo prostranství v novém přednáškovém komplexu u "železné krychle", takže výhledově se budeme scházet tam.
    2) Upozornění z fóra chodí, ale jen těm, kteří už sem něco napsali - tzn. jsou to vlastně upozornění na jejich odpovědi. Takže by bylo rovněž vhodné, aby sem všichni, kteří tak ještě neučinili, přihodili nějaký ten příspěvek...
    3) Jak už bylo dohodnuto (a je rovněž uvedeno v news na www týmu), ve čtvrtek po písemce je schůzka týmů s minolťákem, takže doufám, že se tam všichni shledáme a vyždímáme z něho potřebné informace.
    4) Zítra, tj. 2.4. v 13:45 bude menší konzultačka ohledně půlsemestrálky, sraz na přednášce MUM (BI/812).

  14. #14

    Standardní Specifikace pozadavku

    Specifikace pozadavku je v pocatecni verzi - v kapitolach 1 - 3 by mělo být fakticky všechno, ale ještě jsem to po sobě nečetl. Kapitolu 4 dávám k diskuzi. Kapitolu 5 budu dělat v pondělí a v úterý (tam patří diagramy a specifikace zařízení - přílohy).


    Dávám k diskuzi tyto témata (prodiskutujeme je v utery na schuzce):


    - Jaké statistiky?
    - Název projektu (zůstane Síťová analýza?)
    - Budou se při přihlašování vytvářet logy?
    - Bude se nějak šifrovat heslo?
    - Celkový návhr obrazovek (specifikace požadavků - kap. 3.2)
    - Nějak tak celou kapitolu 4 - Ověřovací kritéria
    - kap 4.1 - Výkonností charaktristiky - co budeme měřit (jaké odezvy), velikost dat
    - kap 4.2 - Druhy testů - jaké budeme provádět druhy testů
    - kap 4.3 - Platné odezvy - do jaké doby musí být platné odezvy

    Dokument uvodni studie - je v defacto hotovy
    specifikace pozadavku - tam je potreba konzultace tymu (v budech výše uvedených

  15. #15

    Standardní re: analýza požadavků

    Tak, pár poznámeček (snad na nic nezapomenu):
    - nebylo by na škodu rozdělit Definici problému a úvodní studii na dva dokumenty
    - název Síťová analýza společnosti bych zachoval, celkem to myslím sedí...
    - nějaké logování je celkem zbytečná práce navíc, přihlašování navrhuju taky úplně elementární (sessions v PHP budou stačit, šifrování hesla lze elegantně vyřešit pomocí hashovacích funkcí, v PHP je např.MD5) - navíc když to pofrčí jenom na podnikovém intranetu...
    - ve Specifikaci požadavků je pár ašibek a překlepů, ale to se už nějak srovná...
    - v Profilu uživatelů bych zdůraznil základní rozdělení: 1) obchodník - právo čtení a zápisu informací, 2) všichni ostatní - pouze právo čtení informací
    - statistiky a souhrny: např. pro čas (kolik čeho a kterým firmám se prodalo v zadaném období), zařízení (kterým firmám se prodalo a kolik), ... taky není třeba nijak přehánět
    - obecně: co nejvíc bych ty požadavky zredukoval na minimum, protože k čemu se zavážeme, to už si potom neodpářem (a vždycky se dá dodělat něco navíc) ...
    - zůstává otázkou, jakým způsobem vyřešit administraci (buď admin.přihlášení a změny přímo v systému, nebo pouhé úpravy nastavení v textovém souboru typu INI)
    - možná by to chtělo vyřadit některé duplicitní a nekonzistentní informace (např. někde na začátku AP je něco o šifrování hesel a v 3.4.2. zase, že hesla se šifrovat nebudou...)
    - testování: naplnění databáze zkušebními daty, na kterých se otestuje funkčnost, rychlost a celková robustnost systému
    - platné odezvy stačí nějak okecat (jako že to není žádná real-time aplikace, ale musí s dostatečně reagovat na interaktivní ovládání uživatelem)
    - nějaké přílohy bych nechal až do návrhu, všecko podstatné je v samotném dokumentu

  16. #16

    Standardní re:

    Tak, doufám, že problémy vyvstanuté odchodem Vládi z týmu už se vyřešily nebo se v nejbližší době vyřeší, návrh tedy bouchneme všichni tak nějak dohromady... Další schůzka 10.4. po UIN. Pro jednotlivé manažery (tzn. vlastně pro všechny): dokumenty Plán etapy a Protokol o dokončení etapy pro první etapu jsou už dokončené na ftp, takže podle nich lze dělat obdobné dokumenty pro další etapy...

  17. #17

    Standardní Návrh

    Je hotova prvni verze navrhu a v internich dokumentech je jakysi takysi navhr ciselniku. Kdybyste nahodnou nemeli co delat, tak to prolitnete ). Diky

  18. #18

    Standardní info

    Další schůzka je ve středu 30.4. ve 14:00 na obvyklém místě (po přednášce MUM) - účast nutná! Další důležité informace naleznete na www v news....

  19. #19

    Standardní resty

    Ještě stále chybí dokumenty pro fázi 3-návrh a 6-konfigurace a prezentace, především plán etapy (a následně protokol o uzavření etapy)...

  20. #20

    Standardní ukončení projektu

    Ve čtvrtek 15.5. v 10:00 v učebně BI-022 (Siemens) proběhne předvedení projektu zákazníkovi z Minolty. Účast nutná a povinná, provede se pravděpodobně poslední schůzka, rozpuštění týmu a oficiální uzavření projektu. Do 16.5. musí být hotovy a odevzdány všechny dokumenty, každý člen týmu odpovídá za odevzdání dokumentů, jichž je autorem. Celý tým prostřednictvím vedoucího potom odevzdává výsledný produkt na CD vyučujícímu.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. 09/05 Case 3R R205 + PSU Dynamic RPS 450W
    Založil BlackMC v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 5
    Poslední příspěvek: 28.12.2005, 13:46
  2. Zdroj 3R System DYNAMIC RPS 350
    Založil DSI v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 02.12.2004, 12:01

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •