But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
Na B3Df někdo zmínil, že na X1950PRO mu HDR+AA+stín hráče funguje. Nemám to jak ověřit - možná záleží na verzi ovladače.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Muze mi tu, prosim, nekdo zasvedceny rict, jestli ma HD2900 uz konecne linearni filtrovani pri ziskavani vzorku z depth mapy nebo je to porad zalezitost NV? (tj. ze na min/max filtr u depth mapy funguje v OGL: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR a nebo zase jen GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST, obdobne v D3D)
Sem to zkousel vykoumat ze screenu a podle nich se zda, ze tam je. Ale je to tezko takhle posoudit. Muzou to byt i pozmenene shadery, resp. jiny vzor rozlozeni samplu.
Screeny X1900 (bez linearniho filtru, ale s rozlozenim vice vzorku) a HD2900(ciste jenom linearni HW filtr?).
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Tak jsem zjišťoval info ohledně HDR+FSAA+stínů v R6V a situace je následující:
- hra tuhle kombinaci oficiálně vůbec nepodporuje
- na Radeonech se buďto nezapne AA, nebo se nezobrazí stíny
- nVidia používá nějaký driver hack (zřejmě něco a la Chuck-patch), ale přesto AA+HDR+stíny korektně nefungují - konkrétně stíny vypadávají nebo jsou nekompletní (pict1, pict2)
Takže v tomhle si ATi s nVidií nemají co vyčítat - s AA to prostě korektně nechodí na ničem![]()
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Vi nekdo v cem je problem, ze jim nejde HDR a AA zaroven?
GigaByte GA-M55plus-S3G --- A64 3200+ @ 24oo ~ 1,375V BOX --- 2x512 Geil 667 CL4 @ 980 CL5 --- WD2500KS --- Acer AL1721ms --- 1/1 MBit/s via WiFi
Blog
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0 aneb jeste ze ty "ochrany" programujou rozumny lidi :]
Jo, ale nejde o samotný HDR+AA (to by nebyl problém), jako spíš kombinace obojího se stíny. Konkrétně je to způsobeno nestandardním algoritmem pro vykreslování stínů, který R6V používá.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)