Výsledky 1 až 25 z 590

Téma: ATi R600

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: ATi R600

    Citace Původně odeslal LosDatlos Zobrazit příspěvek
    Já nevím, ale já při hraní RV6 tam stín hráče mám...
    A AA tam mas? O tom dost silne pochybuju
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  2. #2

    Standardní Re: ATi R600

    Na B3Df někdo zmínil, že na X1950PRO mu HDR+AA+stín hráče funguje. Nemám to jak ověřit - možná záleží na verzi ovladače.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  3. #3

    Standardní Re: ATi R600

    Muze mi tu, prosim, nekdo zasvedceny rict, jestli ma HD2900 uz konecne linearni filtrovani pri ziskavani vzorku z depth mapy nebo je to porad zalezitost NV? (tj. ze na min/max filtr u depth mapy funguje v OGL: GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR a nebo zase jen GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST, obdobne v D3D)

    Sem to zkousel vykoumat ze screenu a podle nich se zda, ze tam je. Ale je to tezko takhle posoudit. Muzou to byt i pozmenene shadery, resp. jiny vzor rozlozeni samplu.

    Screeny X1900 (bez linearniho filtru, ale s rozlozenim vice vzorku) a HD2900(ciste jenom linearni HW filtr?).
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  4. #4

    Standardní Re: ATi R600

    Tak jsem zjišťoval info ohledně HDR+FSAA+stínů v R6V a situace je následující:

    - hra tuhle kombinaci oficiálně vůbec nepodporuje
    - na Radeonech se buďto nezapne AA, nebo se nezobrazí stíny
    - nVidia používá nějaký driver hack (zřejmě něco a la Chuck-patch), ale přesto AA+HDR+stíny korektně nefungují - konkrétně stíny vypadávají nebo jsou nekompletní (pict1, pict2)

    Takže v tomhle si ATi s nVidií nemají co vyčítat - s AA to prostě korektně nechodí na ničem
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  5. #5

    Standardní Re: ATi R600

    Vi nekdo v cem je problem, ze jim nejde HDR a AA zaroven?
    GigaByte GA-M55plus-S3G --- A64 3200+ @ 24oo ~ 1,375V BOX --- 2x512 Geil 667 CL4 @ 980 CL5 --- WD2500KS --- Acer AL1721ms --- 1/1 MBit/s via WiFi
    Blog

    09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0 aneb jeste ze ty "ochrany" programujou rozumny lidi :]

  6. #6

    Standardní Re: ATi R600

    Jo, ale nejde o samotný HDR+AA (to by nebyl problém), jako spíš kombinace obojího se stíny. Konkrétně je to způsobeno nestandardním algoritmem pro vykreslování stínů, který R6V používá.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  7. #7

    Standardní Re: ATi R600

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    Jo, ale nejde o samotný HDR+AA (to by nebyl problém), jako spíš kombinace obojího se stíny. Konkrétně je to způsobeno nestandardním algoritmem pro vykreslování stínů, který R6V používá.
    V pripade R6V je to UE3.0, takze bych o "nestandardnim" zpusobu asi moc nemluvil. Zvlast, kdyz to na X360 jede s AA naprosto v pohode. Vazne nechapu proc, kdyz Xenos v X360 je taky chip od ATi a jede to OK.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Ati Catalyst 6.5 WHQL
    Založil Spajdr v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 29.05.2006, 07:20
  2. ATi Catalyst™ 6.3
    Založil no-X v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 22.03.2006, 17:02
  3. Ati Catalyst™ 6.2
    Založil flash v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 15
    Poslední příspěvek: 23.02.2006, 19:45
  4. ATI Catalyst™ 5.11 WHQL
    Založil Spajdr v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 33
    Poslední příspěvek: 27.11.2005, 21:36
  5. Radeon 7000/VE Dotaz
    Založil Hemo13 v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 25.04.2004, 00:11

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •