Nepřátelé si na nás nepřijdou! Všechno, co by nám chtěli udělat dokážeme si udělat sami. - Dušan Radovič
Kristus - anarchista, který měl úspěch. To je vše. - Friedrich Nietzsche
Historie je nejlepší učitelkou s obzvlášť nepozornými žáky. - Indíra Gándhí
Všichni říkaj ovladače ovladače. Hmm, já tomu moc nevěřim, že by s tim v dohledný době ovladače pohnuly. G80 když přišla to byla nová architektura a stejně k žádnýmu drastickýmu nárůstu díky ovladačům dodnes nedošlo. R600, teda první předporudukční karty, kdy už jsme tu měli jejich fotky ? Je to hodně dlouho, už na tom ATI ladila ovladače, měli na odladění R600 mnohonásobně víc času jak Nvidia na odladění G80, ale neřeknu nezvládli to, řeknu, že je tam prostě něco špatně a všichni jen doufaj že je to SW problém. Jinak nechápu proč 512bit karta zaostává v AA, kde by právě měla trhat rekordy, ani nevim jak by se dalo SW zpomalit AA aby to předvádělo to co to dělá.
The best Unreal Tournament maniac.
Ty jsi mi teda programator. Ja ti ukazu jak se da AA zpomalit
Thread.sleep(100); //
Ne vazne, prvni verze softwaru se vetsinou pise na fuknci a v dalsich revizich uz se muze resit rychlost.
Kdyz v jedne hre prekonas GTX a v jine hre mas 50% vykonu, tak to asi nebude tim, ze architektura je stavena na Q4 a ne na neco jinehonVidia proste udelala velmi kvalitni ovladace, coz se o ATI bohuzel rict neda. A kdo vi kolik na to meli casu. Podivej se jak sly nahoru ovladace ke kartam typu X1950pro.
Pište česky: hold × holt
hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“
No možný to klidně je, koukni na G71 vs R580 v oblivionu a v jinejch hrách to může bejt i naopak (o kvalitě R580 neni pochyb, je to jen příklad). Jen aby to nedopadlo jak s Geforce FX ta taky vypadala ze začátku že má potenciál a i občas v něčem vyhrála, ale čas ukázal. Zatim ty první DX10 testy nic moc pro R600. COJ, já nevim nazývat to DX10 to je odvaha, protože ty jiný skály jsou jen jiná textura se shadery to nemá nic společnýho a ty ostatní změny co tam jsou by vykreslila SM2.0 karta takže asi tak. Je to něco jako 64bit verze Far Cry, čili jen marketing.
Jo a neboj se ty drivery nejsou časná verze, to byly ty co se na nich rozjely první prototypy R600 a to už je hodně dlouho, jestli do tý doby nevyřešili globálně problém s AA tak pánbůh s námi.
The best Unreal Tournament maniac.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)