Něco jsem jim napsal a tohle mi přišlo. Chtěl jsem trochu pomoct, ale pan Plašil má final verdict.
Dobrý den
Předpokládám, že v rámci objektivity nespokojený zákazník popsal i naše telefonické jednání, také předpokládám, že jste zřejmě neviděl záznam z kamer, kde si zákazník monitor balí společně s naším prodejcem ( to si nechávám pro soud a je divné že si to zákazník nevyžádal, asi by jsme mu to poslali).
Takže abych řekl pravdu, malé shrnutí celé události:
- zákazník 30minut koukal na monitor a kontrolovat vadné body ( to je služba nad rámec ale dáláme ji a kdo u nás nakupuje ví, že prodáváme vždy vše originál zabalené a proto se lidi nemusí bát nakupovat a jednání máme slušné i v případě reklamací), potom si monitor zabalil společně s prodejcem (a na těch kamerách to fakt je, balili to spolu) a potom tvrdil do telefonu ("prodejce to balil sám, někde vzadu kde jsme neviděl a poškrábal to" - to je normální lež, kterou by neměl nikdo na mě zkoušet, a to je asi to co mi na celé věci vadí nejvíc, monitorů prodáváme přes 1000 za měsíc a tohle je jediný případ za cca rok, kdy se něco podobného stalo, takže si asi dokážete představit, že jeden monitor za cca 12000 kč - není finanční zátěží, a asi by jsme to i vyreklamovali nebo odepsali do ztrát, ale to nemá smysl rozebírat)
Nevím jak dál to komentovat, monitor nebyl nikomu před zákazníkem prodáván, on si ho společně s prodejcem zabalil po téměř 30 minutách !!!!! (Pokud tam ten škrábanec byl, tak je to o vadě jeho očí.)
V nějaké diskuzi jsem četl: - prodejce na něj šahal špinavýma rukama (asi nemusím říkat, že tyhle zavádějící věty nemá cenu komentovat)
Moje nabídka na dárky byla ještě před analýzou kamer, před celým interním šetření, které jsem si nechal udělat následně a z něj potom vyplynulo: naše chyba to není a stojíme si pevně za svým.
V tuto chvíli jsme zákazníkovi vystavili dobropis na 4000,- a považuji záležitost za uzavřenou.
Ing. Aleš Plašil
[SIZE="1"][I]Vážený pane Plašil,
dnes jsem četl na internetu velmi zajímavou diskusi ohledně stížností na Vaši společnost a to konkrétně situaci poškození (poškrábání) LCD monitoru NEC 20WGX2 Pro, kdy zákazník si stojí za tvrzením, že monitor poškrábal zaměstnanec Vaší společnosti při balení monitoru zpět do krabice. Nejen já, ale i další stovky osob mělo možnost si přečíst citaci Vaší e-mailové komunikace se zákazníkem a tímto Vás mohu ujistit, že jsem Vaší společností a hlavně Vámi neskutečně znechucen. U Vaší společnosti bych se nezakoupil ani pouhé balení DVD médií.
Vzhledem k mým kontaktům a dále působnosti jako publicista a fotoreportér, vážně uvažuji, že tuto záležitost patřičně zmedializuji. Vy jako ředitel společnosti by jste se měl stydět. Uvědomit si, že internet je velmi silná zbraň není nic těžkého.
S pozdravem Petr Sybol