Citace Původně odeslal Haski
Neco by me zajimalo. Kdyz porovnam 3 karty GF4MX, ATI Radeon 8500 (9100) a Radeon 9000(PRO)

Muze mi nekdo vysvetlit, jaky vliv na vykon ma toto?.. 3. Textures per Texture Unit.... nebo at trochu shrne tyto 3. funkce?

1. Pixel Pipelines
2. Texture Units Per Pipe
3. Textures per Texture Unit

Podle TomsHW ma:
GF4MX
1.- 2
2.- 2
3.- 4
R8500 (9100)
1.- 4
2.- 2
3.- 3
R9000 (PRO)
1.- 4
2.- 1
3.- 6

http://www17.tomshardware.com/graphi...181/index.html
Texture units per pipe -> texturovacie jednotky a kolko dokazu naniest textur na jeden tah(clock... takt)

Pixel pipelines -> pipeliny (potrubia) -> cim viac, tym vacsia priepustnost.
Ide o to, kolko pixlov dokaze karta simultanne spracovat.

Textures per texture unit -> dost nestastne nazvane. V podstate ide o to, kolko dokaze karta "naniest" alebo "spracovat" textur na jeden tah.
U GF4MX to ide ale cisto cez multitexturing -> 2pipeliny po 2och texturovacich jednotkach -> 2*2=4.
U Radeonov a GF4 sa ale jedna o textury, ktore mozu na seba naniest na jeden tah pomocou Pixel Shaderov (PS).

A podla mna je tam chyba. Radeon8500/9100 dokaze rovnako 6 textur ako Radeon9000. Je to kvoli PS 1.4.