Citace Původně odeslal Standa Gaj Zobrazit příspěvek
Dobrý den,

reklamace budeme vždy posílat na posouzení dodavateli nebo výrobci a na něm je, aby řekl, zda jde o reklamaci, kterou lze uznat. My nedokážeme posoudit, zda zboží je mechanicky poškozeno nebo není. Zvlášť pokud se jedná o spálené součástky nebo podobná poškození.

Souhlasím s Vámi spálené součástky jsou nepříjemné, ale většinou to výrobce uznává jako vadu. Nelze to však vždy říct na 100% dopředu.
Naší snahou ale je každou reklamaci vyřešit co nejdříve a kladně.

Přeji hezký den
Stanislav Gaj
To zda uznate/neuznate reklamaci samozrejme muzete resit bud vy nebo to muze resit jakykoli vas dodavatel. To ovsem nic nemeni na tom, ze zakaznik na smlouvu uzavrenu s vami a tim padem mate na reseni onech maximalne 30 dnu a je ciste vas problem, jakym zpusobem to zajistite.

Osobne muzu chapat, ze dodavatelum to trva a ze od vas take nevezmou vse, ale z pohledu zakaznika je mi to jedno.

Nemluve o tom, viz predchozi reakce, ze na rozhodnuti o prijeti do reklamace nemate mesic, ale maximalne 3 dny, ten zbytek je na opravu nebo jiny zpusob reseni. Ze se to nekdy moc nerozlisuje je druha vec, ale v pripade, ze by jste zakaznikovi po 30 dnech rekli, ze reklamace neni uznana, mohl by po vas, a naprosto opravnene, pozadovat nahradu skody, jelikoz si mezi tim mohl koupit novy HW.

Znam jiz nekolk vasich dlouhodobych zakazniku, od kterych mam informace, ze se pristup pri reklamacich u vas velmi zmenil a ze to, co se v minulosti resilo bez problemu a prutahu dnes probiha dlouho a navic se jeste hleda zpusob, jak zakaznika "ojebat". Jeden kolega resil reklamaci a ac reklamoval hned druhy den po koupi, zbozi bylo udajne "mechanicky poskozeno" a po naslednem vysvetleni mu pro zmenu byl k podpisu predlozen papir, ze souhlasi s reklamaci delsi nez mesic.