[Jenže teď jste z toho udělali něco jako Tesco-sám přiznáváte,že máte 100 lidí,místo osobního přístupu směrnice,místo obyčejné lidské slušnosti pravidla...
Dobrý den,
Lidská slušnost a osobní přístup musí být zachován i při počtu 100 lidí. Jen už tu vypalovačku Vám nemohu prodávat sám. Nicméně mým prvořadým cílem je, aby stále fungoval osobní a milý přístup k zákazníkovi a lidskou slušnost beru jako samozřejmost. S tím se žádné směrnice ani pravidla nevylučují.
Pokud se k Vám někdo v naší firmě nechoval hezky nebo slušně, napište mi to prosím, rád to budu řešit.
Není to ale nastavením našich pravidel. Nikdy jsme si neřekli, jsme velká firma, už se nebudeme chovat slušně nebo mile k zákazníkům. Je to právě naopak. A pokud někdo z mých lidí "ujede" ponese za to odpovědnost. Velmi dobře si uvědomuji, že jsme tady a teď díky Vám našim zákazníkům a budu se vždy snažit, abyste se u nás cítili dobře a chodili k nám rádi.
Přeji hezký den
Stanislav Gaj