Nehlede na fakt ze prodavajici musi o reklamaci rozhodnout ihned, ve slozitych pripadech do 3 dnu.
Nehlede na fakt ze prodavajici musi o reklamaci rozhodnout ihned, ve slozitych pripadech do 3 dnu.
MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
NTB: HP nc 6320
Dobrý den,
reklamace budeme vždy posílat na posouzení dodavateli nebo výrobci a na něm je, aby řekl, zda jde o reklamaci, kterou lze uznat. My nedokážeme posoudit, zda zboží je mechanicky poškozeno nebo není. Zvlášť pokud se jedná o spálené součástky nebo podobná poškození.
Souhlasím s Vámi spálené součástky jsou nepříjemné, ale většinou to výrobce uznává jako vadu. Nelze to však vždy říct na 100% dopředu.
Naší snahou ale je každou reklamaci vyřešit co nejdříve a kladně.
Přeji hezký den
Stanislav Gaj
To zda uznate/neuznate reklamaci samozrejme muzete resit bud vy nebo to muze resit jakykoli vas dodavatel. To ovsem nic nemeni na tom, ze zakaznik na smlouvu uzavrenu s vami a tim padem mate na reseni onech maximalne 30 dnu a je ciste vas problem, jakym zpusobem to zajistite.
Osobne muzu chapat, ze dodavatelum to trva a ze od vas take nevezmou vse, ale z pohledu zakaznika je mi to jedno.
Nemluve o tom, viz predchozi reakce, ze na rozhodnuti o prijeti do reklamace nemate mesic, ale maximalne 3 dny, ten zbytek je na opravu nebo jiny zpusob reseni. Ze se to nekdy moc nerozlisuje je druha vec, ale v pripade, ze by jste zakaznikovi po 30 dnech rekli, ze reklamace neni uznana, mohl by po vas, a naprosto opravnene, pozadovat nahradu skody, jelikoz si mezi tim mohl koupit novy HW.
Znam jiz nekolk vasich dlouhodobych zakazniku, od kterych mam informace, ze se pristup pri reklamacich u vas velmi zmenil a ze to, co se v minulosti resilo bez problemu a prutahu dnes probiha dlouho a navic se jeste hleda zpusob, jak zakaznika "ojebat". Jeden kolega resil reklamaci a ac reklamoval hned druhy den po koupi, zbozi bylo udajne "mechanicky poskozeno" a po naslednem vysvetleni mu pro zmenu byl k podpisu predlozen papir, ze souhlasi s reklamaci delsi nez mesic.
IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami. -- Francois La Rochefoucauld
Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)