Výsledky 1 až 25 z 47

Téma: Reklamace na CZC Geforce6600

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #7

    Standardní Re: Reklamace na CZC Geforce6600

    Rekl bych, ze jde o problem v komunikaci se zakaznikem. Pokud by technik ihned zavolal zakaznikovi, rekl ze reklamace neni uznana a nabidl mu na vyber dalsi postup, tak neni co resit. Pokud se nic mesic nedeje a pak zakaznik dostane informaci, ze "neni uznana reklamace a kartu dostanete nekdy pozdeji", tak je urcite pravem nespokojeny.

    Jeste se mi nezda to automaticke neuznani spalene karty. Byla spalena na AGP nebo nejaka soucastka na ni? Uz se mi stalo, ze po zapojeni nove grafiky se z ni zakourilo a shorela nejaka soucastka. Bylo to urcite chybou grafiky, protoze po vymene vse fugovalo.

    Edit:
    Uznavate, ze technik udelal chybu. A misto omluvy za postup zamestnance napsat, ze se na zakaznika priste vykaslete...no hodne stesti v podnikani.
    Naposledy upravil zivan; 19.12.2006 v 18:03.
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamacia neuspesna! = UZ UKONCENA -ZAZRAK !
    Založil AjsTi v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 65
    Poslední příspěvek: 02.04.2006, 16:20

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •