Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
To si opravdu myslíš, že ti další jádra přidají výkon? IMHO velmi naivní představa. Už se tady v threadu probíralo, že u her by bylo možné za určitých okolností (rozuměj když se to dostatečně zprasí a věnuje se tomu mnohem víc času) využít tak tři jádra. U spousty aplikací nelze využít ani dvě nebo je taková implementace příliš drahá. Co budu takové programy dělat s šestnácti jádry? Od určité úrovně "přináší" další jádra negativní nárůst výkonu vlivem nutnosti synchronizovat data. A ten počet, odkdy je to negativní, není nikterak velký.............
Nemyslím si, že máš pravdu. Jelikož jsem toto téma konzultoval s lidmi, kteří vyvíjí "fyzikální enginy" (MRBS) (Alessandro Tasora - CHrono Engine, Russell Smith -ODE) a jednoznačně jsme se shodli na tom, že dnešní "nové" iterativní řešiče jsou velmi snadno paralelizovatelné. A nejen samotné řešiče, ale i přípravné práce typu LDLt dekompozice a ostatní lin. algebraické operace potřebné pro přípravu pro efektivní iterativní řešení.


Jediný problém, jak jsem pochopil, je zatím malá ochota vývojářů her proniknout do podstaty algoritmů(netvrdím že je to snadné), aby používaly tyto druhy Enginů efektivněji. Mel jsem z toho pocit, ze budoucí programátoři budou nuceni být více než jen těmi C++ dělníky, ale bude potřeba, aby byli tak trochu i inženýry.... nevím jestli jsem to pochopil uplne spravne, ale za první částí příspěvku si stojím.