Výsledky hlasování: Presvedcil vas vykon G80?

Hlasující
173. Nemůžete hlasovat
  • Ano, uz jsem majitelem 8800GTX

    17 9,83%
  • Ano, uz jsem majitelem 8800GTS

    21 12,14%
  • Ne, ale planuji si jednu koupit (GTX/GTS)

    42 24,28%
  • Ne, cekam na R600 a pak koupim, co bude vyhodnejsi

    80 46,24%
  • Ne, nVidii bych si nikdy nekoupil

    13 7,51%
Výsledky 1 až 25 z 841

Téma: NVIDIA GeForce 8800GTX/GTS

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: G70 - G80 - Dual GPU

    No ten 3DM05 mi prijde dost slaby, tam bych cekal aspon 24xxx. To by bylo jenom o 1/3 vic nez mam ted s X1900XT
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  2. #2
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: G70 - G80 - Dual GPU

    A je to GTX nebo GTS? (nebo fake)

    No dalsi utrzek z B3Df
    Citace Původně odeslal trumphsiao
    8800GTX 599USD
    8800GTS 499USD
    Naposledy upravil Masster; 08.10.2006 v 18:55.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  3. #3

    Standardní Re: G70 - G80 - Dual GPU

    ne ne...to je pekna hovadina....

  4. #4

    Standardní Re: G70 - G80 - Dual GPU

    3DMark 2005 je benchmark pro SM2.0, kterej je vertex fetch limited a CPU limited. Tak nechápu, proč se takovýmu výsledku divíte. Mě se naopak ty výsledky zdají velice optimistické.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  5. #5
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: G70 - G80 - Dual GPU

    No me se hlavne libi ta cena, pokud by sla opravdu sehnat za nejakych cca 14.000,--, tak bych ji hned bral
    Bohuzel to bude zase tak, ze za cenu GTX v USA dostanu u nas GTS
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  6. #6

    Standardní Re: G70 - G80 - Dual GPU

    me to pride trochu moc...kdyz tady maj X1950XTX chlazenou dusikem skoro na 1GHz GPU, 4,5 GHz CPU a dali "jen" 17k.... http://www.vr-zone.com/index.php?i=3942

    nicmene je to mozny...sem moc zvedavej na odpoved R600...

  7. #7

    Standardní Re: G70 - G80 - Dual GPU

    Citace Původně odeslal no-X Zobrazit příspěvek
    3DMark 2005 je benchmark pro SM2.0, kterej je vertex fetch limited a CPU limited. Tak nechápu, proč se takovýmu výsledku divíte. Mě se naopak ty výsledky zdají velice optimistické.
    S pretaktovanym Conroe na 3.0+GHz, bych rozhodne netvrdil, ze je 3DM05 CPU limited
    A cos myslel onou vertex fetch limited? Vertex fetch je snad o pristupu VS3.0 do texturove pameti, to tady nema co delat.
    Naposledy upravil Haste; 09.10.2006 v 00:48.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  8. #8

    Standardní Re: G70 - G80 - Dual GPU

    Haste: To by byl texture-fetch, ne vertex fetch

    Citace Původně odeslal Rys@Hexus.net
    If there's one thing that defines 3DMark05's performance, it's that it's heavily geometry limited in a couple of ways. With over 1M vertices per scene most of the time, that's a whole lot of big (which seems to be the key) vertex buffer objects to be locked in memory and pushed over the graphics interconnect bus to the card, as geometry changes during the game tests.

    Secondly, when those buffers get to the card, the IHVs are seeing usage patterns that put the buffers all over card memory, not just in one place. So the cards become vertex fetch limited, as the vertex engines wait for vertices to be streamed out of card memory and into their input buffers, by the driver which points to locations in card memory for the vertex engines to work on.
    Citace Původně odeslal ChrisRay@R3Df
    The limitation in 3dmark05 isnt exactly that its CPU process limited. But vertex setup limited. Since 3dmark05 pushes so many polygons. The Graphics cards are now having to wait on the CPU to setup vertex data. So yes this is a CPU limitation thats going to become more and more common as graphic setups continue to get faster.

    If your CPU is fast enough to feed the vertex setup. It will become a GPU limitation again. But at the rate GPUS are progressing and the rate CPUS are progressing. It seems likely that single cards will be limited by the CPU shortly. Also keep in mind Game Test 3 does not have this problem and does scale with fillrate. While Game Test 1 and 2 do not.
    http://www.rage3d.com/board/archive/...-33820422.html

    Citace Původně odeslal zakelwe@XSf
    Hi Canyon is fill rate limited whilst GT1 and Gt2 are vertex fetch limited , in other words Gt3 is still limited by the video card clocks more.

    Regards
    Andy
    Citace Původně odeslal Hanners@EBf
    3DMark05 is pretty vertex (or rather, vertex fetch) limited.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  9. #9

    Standardní Re: nVidia GeForce 8800GTX/GTS

    No, i tak porad trvam na tom, ze 19xxx je malo. Prece nemuzou cekat, ze pocet polygonu ve hrach bude takto stagnovat. Podle meho 1 milion vertexu na scenu =< 333 tisic polygonu opravdu NENI moc. Jestli sou ty testy spravne, potom rikam, ze VertexFetch a VertexTransform engine jsou v G80 pomerne slabe.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 3 uživatelů. (0 registrovaných a 3 anonymních)

Podobná témata

  1. nVidia ForceWare 160.02 WHQL
    Založil Masster v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 26.05.2007, 12:44
  2. nVidia ForceWare 160.03 XP
    Založil Masster v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 12.05.2007, 00:38
  3. MPlayer, problem s video driverem
    Založil Lopan v sekci fóra Operační systémy na bázi Unixu
    Odpovědí: 34
    Poslední příspěvek: 19.12.2006, 12:05
  4. nVidia ForceWare 84.15 WHQL
    Založil .:::iGor:::. v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 17.03.2006, 19:16
  5. Srovnani 60 grafik v 16 testech - 3D hitparada (PCtuning)
    Založil Mirek v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 20.04.2004, 21:50

Klíčová slova k tématu

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •