No ten 3DM05 mi prijde dost slaby, tam bych cekal aspon 24xxx. To by bylo jenom o 1/3 vic nez mam ted s X1900XT![]()
No ten 3DM05 mi prijde dost slaby, tam bych cekal aspon 24xxx. To by bylo jenom o 1/3 vic nez mam ted s X1900XT![]()
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
A je to GTX nebo GTS?(nebo fake)
No dalsi utrzek z B3Df
Původně odeslal trumphsiao
Naposledy upravil Masster; 08.10.2006 v 18:55.
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
ne ne...to je pekna hovadina....
3DMark 2005 je benchmark pro SM2.0, kterej je vertex fetch limited a CPU limited. Tak nechápu, proč se takovýmu výsledku divíte. Mě se naopak ty výsledky zdají velice optimistické.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
No me se hlavne libi ta cena, pokud by sla opravdu sehnat za nejakych cca 14.000,--, tak bych ji hned bral![]()
Bohuzel to bude zase tak, ze za cenu GTX v USA dostanu u nas GTS![]()
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
me to pride trochu moc...kdyz tady maj X1950XTX chlazenou dusikem skoro na 1GHz GPU, 4,5 GHz CPU a dali "jen" 17k.... http://www.vr-zone.com/index.php?i=3942
nicmene je to mozny...sem moc zvedavej na odpoved R600...
Naposledy upravil Haste; 09.10.2006 v 00:48.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Haste: To by byl texture-fetch, ne vertex fetch
Původně odeslal Rys@Hexus.net
http://www.rage3d.com/board/archive/...-33820422.htmlPůvodně odeslal ChrisRay@R3Df
Původně odeslal zakelwe@XSf
Původně odeslal Hanners@EBf
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
No, i tak porad trvam na tom, ze 19xxx je malo. Prece nemuzou cekat, ze pocet polygonu ve hrach bude takto stagnovat. Podle meho 1 milion vertexu na scenu =< 333 tisic polygonu opravdu NENI moc. Jestli sou ty testy spravne, potom rikam, ze VertexFetch a VertexTransform engine jsou v G80 pomerne slabe.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Toto téma si právě prohlíží 3 uživatelů. (0 registrovaných a 3 anonymních)