Ja bych to s fyzikou na CVUT nevidel nejak zle. Kdo chce si tu cestu k fyzice treba na FELu najde (viz. "fyzikalni ctvrtky"). Takze bych to zas tak zle nevidel. Navic pro programovani her fyzika konkretne na FELu postacuje a zbytek, co clovek hleda uz se stejne douci sam. Ono si totiz nemysli, ze pri programovani her se neni neustale co ucit. Fyzika do her a klasicka fyzika jsou dve ruzne veci. Ja myslim, ze tohle je vazne trochu blbost resit.
Navic co mam zkusenosti, tak programatori her byvaj zrovna treba ohledne matiky dost bedny. Je problem, ze ty na to stale koukas jako na generic-programatora.
Blbost. Navic vetsina opensource programu je multiplatformni, takze pod windows a linuxem se jedna o ty same programy. Mimo jine rekl bych, ze dost opensource softwaru, co ja jsem mel tu cest, neni zrovna vzorem krasneho kodu. Navic opensource toho snese dost. I to, kde by s vama sef vybehl na dve doby.
Probuh. Kam na tohle chodis?? Jako moje zkusenost je, ze tolik problemu s kompilacema jako jsem mel na linuxu, jsem na zadne jine platforme v zivote neresil. Ale i tak to samozrejme tady nejak religiozne nepodavam, jak jsou linuxovy programatori odpadem remesla.