Výsledky hlasování: Presvedcil vas vykon G80?

Hlasující
173. Nemůžete hlasovat
  • Ano, uz jsem majitelem 8800GTX

    17 9,83%
  • Ano, uz jsem majitelem 8800GTS

    21 12,14%
  • Ne, ale planuji si jednu koupit (GTX/GTS)

    42 24,28%
  • Ne, cekam na R600 a pak koupim, co bude vyhodnejsi

    80 46,24%
  • Ne, nVidii bych si nikdy nekoupil

    13 7,51%
Výsledky 1 až 25 z 841

Téma: NVIDIA GeForce 8800GTX/GTS

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #2
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: nVidia GeForce 8800GTX/GTS

    NVIDIA G80 to feature 128-bit HDR, 16x AA

    As if we mere mortals needed more reasons to be excited about G80, here are a couple more tidbits: 128-bit high dynamic-range and antialiasing with 16X sampling.

    The high dynamic-range (HDR) engine found in GeForce 7950 and Radeon series graphics cards is technically a 64-bit rendering. This new HDR approach comes from a file format developed by Industrial Light and Magic (the LucasFilm guys). In a nutshell, we will have 128-bit floating point HDR as soon as applications adopt code to use it.

    Update 10/05/2006: We originally reported the GeForce 8800GTX and 8800GTS are 9" in length. The reference design for the 8800GTX is actually a little less than 11 inches.
    http://dailytech.com/article.aspx?newsid=4450



    Nvidia to host G80 editors day on the 18th

    nVidia has planned the usual 'editors day' for the launch of its G80 chippery. This one will be on the 18th of October in Santa Clara.

    There will also be another Euro launch event about three weeks later to coincide with the launch itself.
    http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34879

    Tak uz chybi snad jen vysvetleni noveho AA enginu a cena
    Naposledy upravil Masster; 05.10.2006 v 19:19.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 3 uživatelů. (0 registrovaných a 3 anonymních)

Podobná témata

  1. nVidia ForceWare 160.02 WHQL
    Založil Masster v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 26.05.2007, 12:44
  2. nVidia ForceWare 160.03 XP
    Založil Masster v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 12.05.2007, 00:38
  3. MPlayer, problem s video driverem
    Založil Lopan v sekci fóra Operační systémy na bázi Unixu
    Odpovědí: 34
    Poslední příspěvek: 19.12.2006, 12:05
  4. nVidia ForceWare 84.15 WHQL
    Založil .:::iGor:::. v sekci fóra Grafické karty
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 17.03.2006, 19:16
  5. Srovnani 60 grafik v 16 testech - 3D hitparada (PCtuning)
    Založil Mirek v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 20.04.2004, 21:50

Klíčová slova k tématu

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •