Nejednalo, co je oprava/vymena by pak posuzoval znalec a ten by pravdepodobne vychazel z toho kolik % bylo meneno a zajimaly by ho predevsi casti podstatne pro primarni fci zarizeni.

S tou reklamaci, to je vseobecnej problem reklamaci mimo prodejce, ale pokud ma prodejce nekde uvedeno, ze se ma zakaznik obracet na autorizovany servis (! nemusi, pokud je to dal nez k prodejci !), pak jde IMO o totez, jako kdyby reklamoval u prodejce samotneho => lhuta uz marne probehla a ted je na prodejci aby splnil svoji povinost a vratil $.

Neco jinyho by to asi bylo v pripade, ze by ses obratil na autorizovany servis bez toho, ze by to doporucoval prodejce.

Mimochodem, lehce bych je upozornil, ze budu pozadovat uhradu zpusobenych nakladu spojenych s reklamaci, coz je i pronajem jineho pristroje po celou dobu reklamace (a ten muze lehce presahnout cenu pristroje).