2Katoo: Přesně jak říkáš Glide i DirectX jsou v podstatě jen aplikace, které převádí volání funcí na HW podporovanou funkci. Každý hardware to dělá trochu jinak...
Problém je následující. Glide byl uvolněn po krachu 3dfx < jako openSource, takže ke každému OpS má být připojen zdrojový kód, tj. každý, kdo se trochu vyzná, tak může vylepšovat Glide , kompilovat ho a distribuovat. Ovšem vždy s jeho zdrojovým kódem, který upravil.
U Directu tohle nejde už z důvodu licenční politiky Mrkvosoftu . DirectXSDK si sice můžeš stáhnout zadarmo,...ale kde člověk vezme dokument o hardwaru? Stejně tak nějaký popis, jak to ti borci v 3dfx zamýšleli a programovali?
Nedávno jsem si stáhnul *.pdf soubor o Voodoo3 pro vývojáře....jen tak k nakouknutí. Blbec...jsem si ho nevytisknul a teď ho nemůžu najít , ani ten link....
Další věcí je ta dekompilace souboru. No... nejde to. Je z toho takový chaos, že radši ne