2riksa - coz ale zrejme nedomyslel ani ten prodavajici, protoze kartu k reklamaci prijal. Predal ji - zrejme tam kde ji vzal on - k posouzeni. Distributor udelal to, ze za kartu poslal dobropis. Cimz si myslim, uznal ze karta ma vadu - neopravitelnou.
Takze si myslim, ze prodavajici strana (tedy spis retezec prodavajicich) se k tomu postavil tak, ze odpovednost za vadu prijima.
Me spis zajima - jak to resit, pokud prodejce prizna tu odpovednost pouze do vyse castky jez nafakturoval jako cenu bundlovaneho zbozi. Tj. pro zakaznika to vlastne znamena pouze jedinou moznost - dostat (napr.) 10kc - ziskat zpet poskozenou urcite nechce (k cemu by mu byla).
Nebo jde zadat na tom prodejci vymenu zbozi - a pokud ten tvrdi, ze zbozi v odpovidajci kvalite nemuze sehnat - dostat od nej zbozi v kvalite lepsi ?