Výsledky 1 až 25 z 169

Téma: AGEIA PhysX PPU

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #23
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    303

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Mno hlavni myslenka z toho preci jenom vychazi a to, ze v soucasne dobe je mozne jenom akcelerovat visualni efekty. Fyziku hry neni mozne akcelerovat z toho duvodu, ze by si ji zahralo pouze male spektrum hracu a to jak uz kazdemu dochazi, nese malo bubaku )

    EDIT : No a ATI sice rika, ze ted se teprve ukazuje sila X1K rady, ale na druhou stranu dodava, ze je to v podstate stejne nepouzitelne.

    Technologie je hotova, jen najit recept jak ji co nejrychleji dostat mezi lidi.
    Naposledy upravil mraky; 16.07.2006 v 01:29.
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •