Pokud se nějak výrazně nezmění přístup k 3D grafice, tak je to podle mě nemožný. Procesory zvládají dobře aritmetický operace, ale na TEX, který prakticky jakýkoli grafický čip (i přes deset let starý), zvládne v jednom taktu, potřebují dnešní CPU i desítky taktů. A vzhledem k tomu, že zátěž se procesoru stále více a více ubírá (rendering, TSE, TnL, VS, 3D-audio, CSC, iDCT, DI, PP a nevím co všechno), tak výkon CPU nestačí.
Samozřejmě by šlo provést nějakou fúzi GPU a CPU, ale neviděl bych v tom žádné terno - větší velikost čipu, spotřeba, složitější PCB (v současné době je zátěž dátových přenosů rozložena do několika sběrnic, takhle by to musela zastat jedna!), složtější dražší upgrade (takhle obvykle upgradujeme procesor jednou za 2-3 grafiky)...
Klidně bych věřil, že se objeví procesory s integrovanou grafikou výkonem srovnatelnou s value segmentem, to už tu i bylo, ale něco použitelného, to nevidím reálně. Kdyby to skutečně mělo nějaké výhody, bylo by to už minimálně v konzolích
To už bych spíš věřil v opačný trend - že GPU do těch deseti let přebere úplně vše, na co se ještě používá CPU.