Ja v tom problem vidim a to pomerne velky. I kdyz budes mit 20 jadrovy procesor, stejne budes mit obrovsky problem s vykreslenim grafiky. Dejme tomu, ze jedno jadro se bude starat o hru samotnou, druhe o AI,fuziku atd. Potom kazde jadro muze diky paralelnimu navrhu vykresleni zpracovavat zvlast svuj pixel, to znamena pri 20 jadrech treba 18 pixelu najednou, jenomze to ma HODNE prekazek. Asi nejvetsim problemem je samotny navrh PCcek jako takovych. To znamena uzke hrdlo v podobe sbernice a pomale pameti. Tim hur, kdyz pojede 20 jader a budou sdilet sbernici/pamet... vykon u tohoto paralelismu pujde extremne dolu, pokud bys to chtel odstranit nejakou extremni L3/L4 cache, tak uz se zase dostaneme do specifikaci specializovaneho HW. Aby tento navrh fungoval.... muselo by se zmenit cely navrh PC. A ver mi, ze s 8mi jadrovym CPU NEMAS SANCI pocitat grafiku ve hrach rychlej nez s dnesnim single core + HighEnd grafika. A to jeste neberu v potaz snizeni vykonu v dusledku rezie SMP.Původně odeslal Masster