Výsledky 1 až 25 z 47

Téma: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    99% aplikací stále dual-core nevyužije. Za ten rok od uvedení prvních dvoujádrových procesorů se nic moc nezměnilo.

  2. #2
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Citace Původně odeslal Eagle
    99% aplikací stále dual-core nevyužije. Za ten rok od uvedení prvních dvoujádrových procesorů se nic moc nezměnilo.
    No ono asi ani moc nezmění. Zrovna u her je tohle dost problém, protože je sice fajn, že si hru třeba rozdělíte na dva kritické thready, ale ty pak na sebe akorát budou čekat a sme zase kde sme byli. Tady si myslim, že nějaká větši podpora dual-core se objeví spíš jen u těch her od úplně největších vývojářských studií, protože ty menší se na to prostě vyserou, když jim to nebude stát za to, aby nad tim strávili při vývoji mnohem víc času a práce.

    A co se týká původního tématu, tak tam bych se nebál, že by AMD nemělo něco připraveného. Však ještě uvidíme. V tuto chvíli vidim Conroe rozhodně ne jako zabijáka Athlonů, ale akorát Netburstů.
    Jinak si myslim, že další procák, co půjdu koupit, bude práve Core2, protože bych rád něco hodně tichého do obýváku místo videa a DVD přehrávače (ale to ještě počká, protože zatim je tam dual PentiumIII 1GHz a to ještě stačí).
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  3. #3
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Thumbs down Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Mno zatim je ta podpora skutocne slaba, ale mam pocit, ze ked zacne byt viac jadier skutocne prinosnych uz budu 2- jadra malo, aspon v hrach. Narazam tym na X360 a jeho 3-jadro CPU, tato konzola je PC skutocne blizo a hry odtial budu zrejme konvertovane na PC. Mno a sucasne 2-jadra budu malo. Dnes su zbytocne a potom uz budu zastarale .. ja pockam.

  4. #4

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Citace Původně odeslal Semik
    Mno zatim je ta podpora skutocne slaba, ale mam pocit, ze ked zacne byt viac jadier skutocne prinosnych uz budu 2- jadra malo, aspon v hrach. Narazam tym na X360 a jeho 3-jadro CPU, tato konzola je PC skutocne blizo a hry odtial budu zrejme konvertovane na PC. Mno a sucasne 2-jadra budu malo. Dnes su zbytocne a potom uz budu zastarale .. ja pockam.
    Myslíš ten XBox 360, u kterého při uvedení 95 % her využívalo jediné jádro?

    A co jsem slyšel, tak Sony má problém sehnat programátory na hry pro tu jejich 486ku (= Cell), jelikož nikdo nechce programovat na takovou úchylárnu.

  5. #5
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Wink Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Citace Původně odeslal Eagle
    Myslíš ten XBox 360, u kterého při uvedení 95 % her využívalo jediné jádro?

    A co jsem slyšel, tak Sony má problém sehnat programátory na hry pro tu jejich 486ku (= Cell), jelikož nikdo nechce programovat na takovou úchylárnu.

    hehe, ja by som sa moc na tvojom mieste neuškrňal .. aj o PS2 sa vravelo ako o stroji plnom chyb, ale grafiku ma plne s dobou, co je na stroj z minuleho milenia celkom OK, nie?. Mne je jedno ci to niekto programuje cez asembler .. pokial vysledok predci ocakavanie.

    X360 estelen ukaze co v nej je, neboj

  6. #6

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Citace Původně odeslal Semik
    hehe, ja by som sa moc na tvojom mieste neuškrňal .. aj o PS2 sa vravelo ako o stroji plnom chyb, ale grafiku ma plne s dobou, co je na stroj z minuleho milenia celkom OK, nie?. Mne je jedno ci to niekto programuje cez asembler .. pokial vysledok predci ocakavanie.

    X360 estelen ukaze co v nej je, neboj
    PS2 má grafiku plně s dobou? Muhehe... to možná měl v době uvedení. Dneska je to šunka. A to samé bude v budoucnu platit pro všechny konzole včetně té nové 486ky od Sony.

  7. #7
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Citace Původně odeslal Eagle
    PS2 má grafiku plně s dobou? Muhehe... to možná měl v době uvedení. Dneska je to šunka. A to samé bude v budoucnu platit pro všechny konzole včetně té nové 486ky od Sony.
    Myslim, že jsi proti Cell trochu zbytečně vysazený. Určitý výkon bych tomu neupíral, ale programovat bych teda pro to nechtěl ani náhodou, to ne.
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  8. #8
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Citace Původně odeslal Semik
    Mno zatim je ta podpora skutocne slaba, ale mam pocit, ze ked zacne byt viac jadier skutocne prinosnych uz budu 2- jadra malo, aspon v hrach.
    Mno pokud vim, tak programování na thready se učí snad na každém trochu počítačovém oboru vysokých škol v ČR někdy už ve druháku, takže si nemyslim, že by byl problém, že to programátoři neumí. Ono se jim prostě do toho vůbec nechce. Ono je to složitější a složitý to bylo úplně stejně i před lety a i za pár let, to bude pořád stejný.
    U těch her je to tak, že to jsou dost krátkodobé aplikace, co se následného užití týká, takže by měly mít co nejrychlejší vývoj. A pak platí to, že pokud to nějak pojede i na single-core, tak proč by se někdo dělal s rozdělenim na vlákna. Že by se do toho chtělo hrnout středním a menším týmům, o tom dost pochybuju.
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  9. #9

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Ja si teda nemyslim ze problem by byl v programatorech. Problem je v tom co ma aplikace delat. Kdyz mas spocitat 2 ruzne na sobe nezavisle rovnice, tak se to da f poho napsat vlaknove. Pokud ovsem vysledek druhe rovnice zalezi na vysledku prvni, tak to proste NEJDE napsat vlaknove. A tim padem proste dualcore nemuze pomoc i kdyby sici chteli...

    Z toho plyne ano jsou aplikace kterym dualcore pomuze, ale zdaleka to neni vetsina aplikaci...
    GigaByte GA-M55plus-S3G --- A64 3200+ @ 24oo ~ 1,375V BOX --- 2x512 Geil 667 CL4 @ 980 CL5 --- WD2500KS --- Acer AL1721ms --- 1/1 MBit/s via WiFi
    Blog

    09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0 aneb jeste ze ty "ochrany" programujou rozumny lidi :]

  10. #10
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    298

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Citace Původně odeslal swarm
    Mno pokud vim, tak programování na thready se učí snad na každém trochu počítačovém oboru vysokých škol v ČR někdy už ve druháku, takže si nemyslim, že by byl problém, že to programátoři neumí. Ono se jim prostě do toho vůbec nechce.
    No ona je jedna vec, kdyz ti jedou dva thready (na skolach) a kdyz ti tech threadu jede 30. To uz se sakra blbe hledaji chyby. Ono to ani tak neni, ze by se programatorum moc nechtelo...spis je to tou extremni obtiznosti sledovat kooperaci takoveho mnozstvi threadu.
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

  11. #11
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: "Anti-Hyper-Threading" od AMD

    Citace Původně odeslal mraky
    No ona je jedna vec, kdyz ti jedou dva thready (na skolach) a kdyz ti tech threadu jede 30. To uz se sakra blbe hledaji chyby. Ono to ani tak neni, ze by se programatorum moc nechtelo...spis je to tou extremni obtiznosti sledovat kooperaci takoveho mnozstvi threadu.
    Však ano, to jsem taky psal v mém předminulém postu.
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Jak uzemnit stíněný kabel??
    Založil Ištván v sekci fóra Sítě
    Odpovědí: 17
    Poslední příspěvek: 18.12.2003, 14:27
  2. Nový chladič od Arctic Cooling :)
    Založil LM v sekci fóra Chladiče a všechny druhy chlazení
    Odpovědí: 204
    Poslední příspěvek: 03.07.2003, 10:24
  3. Meranie spolahlivosti siete
    Založil Sleyo1 v sekci fóra Sítě
    Odpovědí: 15
    Poslední příspěvek: 24.06.2003, 00:03
  4. NEPŘEHLÉDNĚTE ! Test karet ATI od ATI Daytona a Sapphire !!!
    Založil Miralis v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 29
    Poslední příspěvek: 13.02.2003, 14:46

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •