Výsledky 1 až 25 z 169

Téma: AGEIA PhysX PPU

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #25
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    286

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal no-X
    Jsou v podstatě jen dvě možnosti proč tomu tak je:
    1. Rozdíl ve výkonu by byl nulový, nebo velmi nízký, a tak se vyplatí spíš přidat efekty, aby byl rozdíl alespoň v kvalitě obrazu, když už ne nárůst ve výkonu
    2. Výkon by nevzrostl, ale klesnul a ať je efektů více, nebo méně, tak klesá stejně = vyplatí se přidat efekty

    Já bych se přikláněl spíš k jedničce, nebo k něčemu mezi oběma možnostmi. Ale zajímavé vysvětlení ohledeně propadu výkonu při HW akceleraci fyzicky na PhysX se obejvil na Beyond3D:
    Ale tu neslo o vzrast vykonu, ale o prepad. A ako je v moznosti jedna, rozdiel vo vykone ziaden, tak pridat efekty. Ale ak by mali tie iste efekty bezat iba cez SW (a to samozrejma novodex umoznuje bez problemov), tak by bol prepad vykonu urcite vacsi a bolo by vidno, ze pri renderingu rovnakych efektov, ale s HW kartou by bol vykon vyssi ako bez tejto karty. A bolo by to dost presne porovnanie, kedze by sa renderovalo to iste.
    Citace Původně odeslal demirug
    .......
    tak tu snad pomoze DX10, ktore ma mat mensi overhead, ale kym budu dx10 pure hry, tak to isty cas potrva....
    Tiez by som si vedel predstavit nieco ako snahu rozlozit tento overhead do aspon dvoch threadov, nech sa vyuziju moznosti buducich CPU.

    A sakra, zacina sa to uberat nespravnym smerom
    Citace Původně odeslal Xbitlabs
    .....
    It is interesting to note that Microsoft intends to process physics solely on GPUs, not specially designed physics processing units (PPU) or multi-core central processing units (CPUs). Theoretically, it means that Microsoft shares vision of Havok with its Havok FX engine that allows computing physics effects using GPU power.
    .....
    Tak zase budeme mat superkrasne, ale dementne hry. Skoda, na tu interaktivitu prostredia som sa tesil najviac.
    Naposledy upravil THX; 21.06.2006 v 15:28.
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •