Stránka 5 z 7 PrvníPrvní 1234567 PosledníPoslední
Výsledky 101 až 125 z 169

Téma: AGEIA PhysX PPU

  1. #101

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    tomase: Tos trochu neodhadl, tady nešlo o to, že by na to Haste neměl a někomu to záviděl, ale podle něj PhysX za ty peníze nestojí.

    I podle mě je předražený. Pokud si ty peníze člověk přidá na grafiku nebo na procesor, udělá líp. Podívej se, kolik stojí grafický karty se stejnými výrobními náklady (tj. s čipem vyráběným 130nm technologií a 128MB 2ns pamětí...) Asi tak třetinu
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  2. #102
    Senior Member Avatar uživatele tomase
    Založen
    29.01.2004
    Bydliště
    Brno[work],Martin[home]
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 982
    Vliv
    291

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    ja som tym nemieril konkretne na Hasteho, ale nemam rad reci typu: "ja by som si to nekupil". No tak si to nekup - kupia si ini. Tot vsjo. Tiez mi je jasne ze su to vyhodene prachy, ale keby som nevedel co s nimi, tak si to kupim len pre ten pocit a o centimeter dlhsi epenis.
    E4400 Ninja ¦ P35-DS3 ¦ 4x1GB DDR800 ¦ AMD HD6670 ¦ Crucial M4 64GB + WD6400AAKS + WD2500KS + 7200.10 250GB ¦ Enermax 420W ¦ NEC 3520A ¦ Centurion 5 + KAMABAY + AK-FC-03 ¦ MX510 ¦ UltraX ¦ Formula Vibration Feedback ¦ 223BW ¦ Creative T5900 + AKG K 530 ¦ not watercooled anymore

    "Pokud máte jiný názor než já, je to jasný důkaz, že se pletete." "když má 1000 pičmulínků jiný názor, jedná se o přímý důkaz, že pravdu mám já" "Jinak ke quadcore - dualcore mě vždy zdržoval, měl jsem už před 10 lety dualCPU, až quadcore je konečně rychlejší než já" "Podle některých je lepší Cialis, nicméně, pokud Vás baví píchat různé svěží mladé kusy zhruba 6 až 7 hodin denně (mám to místo posilovny), 3 hodiny spát, a zbytek pracovat, tak Viagra skutečně funguje lépe. Naprosto doporučuji. 25mg modré tabletky, a denní norma je splněna. Pak 15 hodin programování, nějaký ten hip-hop do Sennheiser sluchátek, a 3 hodiny zase spát." RH

  3. #103
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal no-X
    I podle mě je předražený. Pokud si ty peníze člověk přidá na grafiku nebo na procesor, udělá líp. Podívej se, kolik stojí grafický karty se stejnými výrobními náklady (tj. s čipem vyráběným 130nm technologií a 128MB 2ns pamětí...) Asi tak třetinu
    Koukas na to hodne spatne, podivej se kolik stoji novinka mezi grafarnama - odstanes se od 15k vejs. O nejaky vyrobni naklady de az v posledni rade.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  4. #104

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Náklady na high-end grafiky jsou skutečně vysoký. Občas to bývá na zahraničních webech rozebraný a cena čipu a pamětí je opravdu dost vysoká a konkurence taková, že si nějaký velký marže nikdo dovolit nemůže. Třeba když se začaly používat 1.2 ns a potom 1.1ns, tak to byly předporukční samply od Samsungu, který se vyráběly sotva ve stovkách a cena tomu odpovídala.

    Kdyby se v high-endu točily takový peníze, tak ATi nemá finanční problémy a všechny karty nevyrábí 4 nebo 5 větších továren na světě
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  5. #105

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal tomase
    ja som tym nemieril konkretne na Hasteho, ale nemam rad reci typu: "ja by som si to nekupil". No tak si to nekup - kupia si ini. Tot vsjo. Tiez mi je jasne ze su to vyhodene prachy, ale keby som nevedel co s nimi, tak si to kupim len pre ten pocit a o centimeter dlhsi epenis.
    Bylo to vyjadreni meho nazoru, no-X to pochopil spravne, aby to teda bylo nazornejsi: Podle meho nazoru ma DNES PhysX za 7.6 takmer nulovou navratnost v cemkoliv, tedy se to naprosto nevyplati za ty prachy protoze se ti to v NICEM nevrati. Za nejaky rok az by stala 4k a bylo na ni 20-50 her by to mohlo byt o necem jinem.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  6. #106

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal Haste
    Bylo to vyjadreni meho nazoru, no-X to pochopil spravne, aby to teda bylo nazornejsi: Podle meho nazoru ma DNES PhysX za 7.6 takmer nulovou navratnost v cemkoliv, tedy se to naprosto nevyplati za ty prachy protoze se ti to v NICEM nevrati. Za nejaky rok az by stala 4k a bylo na ni 20-50 her by to mohlo byt o necem jinem.
    takhle to zni rozumne, pak si to koupi spousta lidi....

    Laser G9 + Logitech G930


  7. #107
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Uvidime (tak za 1/2 roku az rok), prvni 3Dfx byly taky drahy a "knicemu", protoze pro ne existovala jedna/dve hry, ktery navic vypadaly hnusne. Pokud to povede k aktivnimu hernimu prostredi, pak se to ujme, pokud to povede jen k lepsim vybuchum a lip vypadajici vode, pak se to neujme.

    Pokud by nekdo pro Ageiu upravil trebas BF2 a doplnil puvodne naslibovanou destrukci prostredi, tak maj IMO do mesice zaplacenej celej vyvoj.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  8. #108

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Uvidime (tak za 1/2 roku az rok), prvni 3Dfx byly taky drahy a "knicemu", protoze pro ne existovala jedna/dve hry, ktery navic vypadaly hnusne. Pokud to povede k aktivnimu hernimu prostredi, pak se to ujme, pokud to povede jen k lepsim vybuchum a lip vypadajici vode, pak se to neujme.

    Pokud by nekdo pro Ageiu upravil trebas BF2 a doplnil puvodne naslibovanou destrukci prostredi, tak maj IMO do mesice zaplacenej celej vyvoj.
    Hnusne ?? Teda ja todle zazil a Voodoo1 tu jeste stale mam i s kompletnim P166 MMX Jako Quake1 me na Voodoo1 dostal. TO me presvedcilo ze zacina nova era a hned sem ho kupoval...i kvuli 1 teto hre, protoze sem v tom VIDEL budoucnost. U PhysX mi tohle naprosto chybi. Nevidim to tam ....
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  9. #109

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Jezevec: To jsi myslel vážně?
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  10. #110
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    2Haste: Jak dlouho po uvedeni se ti dostala do ruky ? Rok ? Kdyz se to zaclo prodavat, tak si do dalo do kompa par blaznu ktery o tom nekde cetli ale to co k tomu dostali vypadalo vetsinou podstatne hur, nez 2D veci.

    2no-X: Co se ti nezda ? Vzhled je prace grafiky, dalsi swab ma smysl jedine v pripade, ze ji nebude suplovat.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  11. #111

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Reagoval jsem na to, co jsi napsal o VG. Pokud se pamatuju, tak se v ČR začala prodávat až když pro ni byly hry, které ji dokázaly rozumně využít. To se o PhysX říct nedá.

    A že by třeba TombRaider vypadal na svoji dobu špatně se mi nějak nezdá Takže bych oba produkty vůbec nesrovnával. V tomhle ohledu mají AGIEA a 3Dfx společné pouze to, že nabízejí (či nabízely) přídavné PCI akcelerátory, a pak dva zaměstnance. To je asi vše.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  12. #112

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal Jezevec
    2Haste: Jak dlouho po uvedeni se ti dostala do ruky ? Rok ? Kdyz se to zaclo prodavat, tak si do dalo do kompa par blaznu ktery o tom nekde cetli ale to co k tomu dostali vypadalo vetsinou podstatne hur, nez 2D veci.
    Podle toho co sem pises mi pripada, zes Voodoo1 doma nikdy nemel a nevis o cem to tenkrat bylo. Navic na V1 se stejne zacaly delat recenze az existovaly nejake hry, rekneme TR,MDK ci Quake1. A jestli myslis, ze to vypadalo nejak zle, potom si V1 ve sve dobe JISTE nemel. Po jeho zapojeni do kompu vse zacalo jit jako bys preskocil par generaci vyvoje PCcek.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  13. #113
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    No, ja si v ty dobe prodejem v jedny firme privydelaval na skole, takze se mi dostali do ruky jedny z prvnich kousku a tenkrat opravdu nebylo moc o co stat. Proste to bylo takovy "cosi" a vlastne "nanic".

    Jasne ze lidi jako ja, ty a vubec typ lidi co chodej na tohle 4um to vidi trebas jinak, uz jen proto, ze si vetsinou radi kupujem technologicky novinky, ale zkus se na to podivat z pohledu prumernyho uzivatele/hrace, pro kteryho je to urceny.

    Jak sem rek, uvidime, pokud to bude delat jen to, ze misto aby grafarna rychle spocitala efekt vybuchu (kde se da lecos osidit prave proto, ze jde jen o vzhled) tak bude pocitat pomalu miliony "skutecnych" castic, pak to za rok bude zapomenuta firma.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  14. #114

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal Haste
    Podle toho co sem pises mi pripada, zes Voodoo1 doma nikdy nemel a nevis o cem to tenkrat bylo. Navic na V1 se stejne zacaly delat recenze az existovaly nejake hry, rekneme TR,MDK ci Quake1. A jestli myslis, ze to vypadalo nejak zle, potom si V1 ve sve dobe JISTE nemel. Po jeho zapojeni do kompu vse zacalo jit jako bys preskocil par generaci vyvoje PCcek.
    souhlasim V1 byla nehorazna bomba......

    Laser G9 + Logitech G930


  15. #115
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    303

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Ja si na tu dobu moc dobre pamatuju. Videl jsem to z oci tech hernich nadsencu a jedno podstatne jsem si z te doby zapamatoval. 3DFx Voodoo chteli vsichni....ale kdo chce AGEIU?
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

  16. #116

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal mraky
    Ja si na tu dobu moc dobre pamatuju. Videl jsem to z oci tech hernich nadsencu a jedno podstatne jsem si z te doby zapamatoval. 3DFx Voodoo chteli vsichni....ale kdo chce AGEIU?
    podle me by mela sanci, v pripade, ze by byl markantni rozdil implementovany treba do crysis. to by me hooooodne lakalo.

    Laser G9 + Logitech G930


  17. #117
    Promovaný inženýr mince Avatar uživatele Doktor-Prase
    Založen
    14.05.2003
    Bydliště
    Strakonice/Praha 7
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    304

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    by me zajimalo, proc ty matláci neudelají test, kdy vezmou hru, ktera je akcelerovana SW a porovnaji ji s tou samou hrou, se stejnejma obektama, nastavenima apod., jenom akcelerovanou HW.
    protoze zatim ty testy nejsou dost prukazny.

    jinak Voodoo1 sem mel taky, jela spolu s Virge S3 DX... a ten rozdil byl jasnej tenkrat i moji mame...
    1) BigPiG System mk2 Phenom II x4 955; 4x2048MB DDR3; MSI FX890-GD70; CF 5830; VelociRaptor 300GB + 2xSeagate SV35.5 2TB RAID1 + Samsung F1 750GB + Samsung F2 1,5TB;Lian Li PC-8FIB; 2408WFP
    2) PigPics E-500 + ZD 1445 + ZD 4015 + SanDisk ExtremeIII 4GB + Lexar Premium 1GB - IndoCertified
    3) Pig@Work CATIA V5 r14-r18 @ Precision T5500: Intel W5590, Quadro FX3800 & Dell Ultrasharp U2410 & SpacePilot guaranteeing a minimum of 120 clicks per minute
    4) PigFun Ubuntu 9.10 @ Corsair Flash Voyager 16GB @ Mobile PiG - HP nw8240 M770; FireGL v5000; 15.4" @ 1920x1200; 1+1GB RAM
    5) MiniPig Lenovo X201i: i3 370M; 12" 1280x800 matte; 2GB DDR3 RAM; 6+ hours battery lifetime

  18. #118

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal Doktor-Prase
    jinak Voodoo1 sem mel taky, jela spolu s Virge S3 DX... a ten rozdil byl jasnej tenkrat i moji mame...

    Citace Původně odeslal Doktor-Prase
    by me zajimalo, proc ty matláci neudelají test, kdy vezmou hru, ktera je akcelerovana SW a porovnaji ji s tou samou hrou, se stejnejma obektama, nastavenima apod., jenom akcelerovanou HW.
    protoze zatim ty testy nejsou dost prukazny.
    Jsou v podstatě jen dvě možnosti proč tomu tak je:
    1. Rozdíl ve výkonu by byl nulový, nebo velmi nízký, a tak se vyplatí spíš přidat efekty, aby byl rozdíl alespoň v kvalitě obrazu, když už ne nárůst ve výkonu
    2. Výkon by nevzrostl, ale klesnul a ať je efektů více, nebo méně, tak klesá stejně = vyplatí se přidat efekty

    Já bych se přikláněl spíš k jedničce, nebo k něčemu mezi oběma možnostmi. Ale zajímavé vysvětlení ohledeně propadu výkonu při HW akceleraci fyzicky na PhysX se obejvil na Beyond3D:
    Citace Původně odeslal Demirug
    It’s an old problem and should well know from graphics developer but the physics guys of an engine team maybe have never heard about it. With the low amount of CPU resources the other guys have left them they were be near this magical border line. I am talking about the draw call overhead that force the graphics developer to reduce the number of draw calls per frame. If you ask the developer support from nVidia and ATI they will tell you as general rule to stay below 500 calls per frame if you want high frame rates. If you go higher you will waste more and more CPU power and the GPU goes idle.

    If we know go back to Cell Factor and run a draw call counter in the background we will see that the game stay below this limit. But only as long as the new physic effects don’t kicked in. With some action on the screen it goes easily beyond 1500 class per frame. You can’t get good frame rates with such a high call count in real world situations. I don’t know how many percent of the PhysX performance is used for this scenes but it doesn’t matter as the CPU have not enough power to push the additional objects to GPU. In the case the game adds even more physic effects the frame rate will go lower again even if the PPU is still idle the most time.

    Maybe the whole situation remembers you on the first hardware T&L GPUs. The cards were faster as the CPUs at this time but you still need a strong CPU to push the objects to the cards. In the end HT&L allows us to make the objects on the screen more detailed but it doesn’t give us much more objects.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  19. #119
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    286

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal no-X
    Jsou v podstatě jen dvě možnosti proč tomu tak je:
    1. Rozdíl ve výkonu by byl nulový, nebo velmi nízký, a tak se vyplatí spíš přidat efekty, aby byl rozdíl alespoň v kvalitě obrazu, když už ne nárůst ve výkonu
    2. Výkon by nevzrostl, ale klesnul a ať je efektů více, nebo méně, tak klesá stejně = vyplatí se přidat efekty

    Já bych se přikláněl spíš k jedničce, nebo k něčemu mezi oběma možnostmi. Ale zajímavé vysvětlení ohledeně propadu výkonu při HW akceleraci fyzicky na PhysX se obejvil na Beyond3D:
    Ale tu neslo o vzrast vykonu, ale o prepad. A ako je v moznosti jedna, rozdiel vo vykone ziaden, tak pridat efekty. Ale ak by mali tie iste efekty bezat iba cez SW (a to samozrejma novodex umoznuje bez problemov), tak by bol prepad vykonu urcite vacsi a bolo by vidno, ze pri renderingu rovnakych efektov, ale s HW kartou by bol vykon vyssi ako bez tejto karty. A bolo by to dost presne porovnanie, kedze by sa renderovalo to iste.
    Citace Původně odeslal demirug
    .......
    tak tu snad pomoze DX10, ktore ma mat mensi overhead, ale kym budu dx10 pure hry, tak to isty cas potrva....
    Tiez by som si vedel predstavit nieco ako snahu rozlozit tento overhead do aspon dvoch threadov, nech sa vyuziju moznosti buducich CPU.

    A sakra, zacina sa to uberat nespravnym smerom
    Citace Původně odeslal Xbitlabs
    .....
    It is interesting to note that Microsoft intends to process physics solely on GPUs, not specially designed physics processing units (PPU) or multi-core central processing units (CPUs). Theoretically, it means that Microsoft shares vision of Havok with its Havok FX engine that allows computing physics effects using GPU power.
    .....
    Tak zase budeme mat superkrasne, ale dementne hry. Skoda, na tu interaktivitu prostredia som sa tesil najviac.
    Naposledy upravil THX; 21.06.2006 v 15:28.
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  20. #120
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    43
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    362

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Effects Physics & Gameplay Physics Explored

    Three different hardware vendors are competing for your money using different software methods. You’ve got Ageia’s PhysX processor that is a dedicated card with a fast processor on board made to specifically accelerate physics using Ageia’s own PhysX engine. Then you have NVIDIA who announced that they can do the same thing with a GPU. Then ATI announced what they can do and expanded upon the GPU idea even further stating that the GPU might even be up to 9X the performance of the PhysX card with an X1900 XT. HavokFX was announced as the physics engine of choice for GPU acceleration currently.

    With all these options available to you, the question is, “How do they differ in capability and what will be delivered in terms of gameplay immersion and performance?” There has been a lot of talk on forums across the Internet regarding “effects” physics and “gameplay” physics. The debate is argued that Ageia’s PhysX card can hardware accelerate effects physics and gameplay physics. It is argued that the PhysX card is favorable over GPUs because GPU physics have only announced effects physics acceleration and not gameplay physics acceleration. This is a debate that a lot of gamers are very confused about and I’ve seen multiple statements based on miss-information regarding the capability of the hardware and software of all three competitors. We hope that this article will clear this debate and offer insight into the two types of physics that exist in games.
    http://enthusiast.hardocp.com/articl...50aHVzaWFzdA==

    Vrele doporucuju, velice slusne interview se vsemi velkymi hraci na poli akcelerovane fyziky ve hrach.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  21. #121
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    A nechces z toho napsat nakej vytah v CZ na main ?
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  22. #122
    Promovaný inženýr mince Avatar uživatele Doktor-Prase
    Založen
    14.05.2003
    Bydliště
    Strakonice/Praha 7
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    304

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    mno, zas tak skvely interview mi to neprislo, hoodne obecnych a PR kecu.... jako vzdy
    1) BigPiG System mk2 Phenom II x4 955; 4x2048MB DDR3; MSI FX890-GD70; CF 5830; VelociRaptor 300GB + 2xSeagate SV35.5 2TB RAID1 + Samsung F1 750GB + Samsung F2 1,5TB;Lian Li PC-8FIB; 2408WFP
    2) PigPics E-500 + ZD 1445 + ZD 4015 + SanDisk ExtremeIII 4GB + Lexar Premium 1GB - IndoCertified
    3) Pig@Work CATIA V5 r14-r18 @ Precision T5500: Intel W5590, Quadro FX3800 & Dell Ultrasharp U2410 & SpacePilot guaranteeing a minimum of 120 clicks per minute
    4) PigFun Ubuntu 9.10 @ Corsair Flash Voyager 16GB @ Mobile PiG - HP nw8240 M770; FireGL v5000; 15.4" @ 1920x1200; 1+1GB RAM
    5) MiniPig Lenovo X201i: i3 370M; 12" 1280x800 matte; 2GB DDR3 RAM; 6+ hours battery lifetime

  23. #123
    Senior Member mince Avatar uživatele mraky
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 166
    Vliv
    303

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Mno hlavni myslenka z toho preci jenom vychazi a to, ze v soucasne dobe je mozne jenom akcelerovat visualni efekty. Fyziku hry neni mozne akcelerovat z toho duvodu, ze by si ji zahralo pouze male spektrum hracu a to jak uz kazdemu dochazi, nese malo bubaku )

    EDIT : No a ATI sice rika, ze ted se teprve ukazuje sila X1K rady, ale na druhou stranu dodava, ze je to v podstate stejne nepouzitelne.

    Technologie je hotova, jen najit recept jak ji co nejrychleji dostat mezi lidi.
    Naposledy upravil mraky; 16.07.2006 v 01:29.
    Pište česky: hold × holt

    hold – projev pocty nebo úcty (další význam je výkupné, vynucený poplatek ve válce)
    holt – povzdech; ve významu „inu, zkrátka a dobře“

  24. #124
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    To je celkem jednoduchy, staci udelat nejaky solidni demo - fps s jedinym levelem, kde budes mit variantu bez fyziky (= soucasna varianta) a s fyzikou(mineno samozrejme herni fyzikou). Udelat neco takovyho je v zajmu vyvojaru AGEIA.

    Kdyz si predstavis BF2 s realnym rozpadem budov, kratery po vybuchu ...
    Idealne kdyby to umelo chodit i jako multiplayer.

    Jakmile neco takovyho vyleze, tak se zacne potrebnej HW velmi rychle prodavat, protoze pro US trh neni nejakych $300 zadna zavratna castka.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  25. #125

    Standardní Re: AGEIA PhysX PPU

    Citace Původně odeslal Jezevec
    To je celkem jednoduchy, staci udelat nejaky solidni demo - fps s jedinym levelem, kde budes mit variantu bez fyziky (= soucasna varianta) a s fyzikou(mineno samozrejme herni fyzikou). Udelat neco takovyho je v zajmu vyvojaru AGEIA.

    Kdyz si predstavis BF2 s realnym rozpadem budov, kratery po vybuchu ...
    Idealne kdyby to umelo chodit i jako multiplayer.

    Jakmile neco takovyho vyleze, tak se zacne potrebnej HW velmi rychle prodavat, protoze pro US trh neni nejakych $300 zadna zavratna castka.
    No zrovna v hrach typu BF2 to nemas sanci uplatnit, protoze by vsichni pripojeni museli mit PhysX a to by sis s moc lidma nezahral
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •