NO, pokud mi to nekdo bude rusit, tag si ho najdu a jednoduse mu dam pres hubu . Ale to neni moje starost. To je problem providera, at se stara.

Jestli povazujes za qualitni sluzbu, ze negdo prijede, nasroubuje ti do zdi dva srouby a nauctuje za to 20k Kc, pak OK, ale na takovou Qualitu nemam money. Mam sve osobni zkusenosti s jednim tzv. velkym a qualitnim providerem. Kdyz se znamymu podelal jeho koncovej bod, a potreboval rychlou reakci - samo ze o vykendu a jeste pekne vecer - tak, pres to, ze provider proklamoval support 27/7/365 do 1h, tak se na nej proste vys*. A v Pondeli meli jeste blby reci, co ze si to vubec dovoluje je otravovat. Taky meli druhej den na stole vypoved smlouvy pro jeji poruseni. Muj maly provider o dvou zamestnancich resi problemy fpohode i o vykendu ve 2 hodiny rano.