NO, pokud mi to nekdo bude rusit, tag si ho najdu a jednoduse mu dam pres hubu. Ale to neni moje starost. To je problem providera, at se stara.
Jestli povazujes za qualitni sluzbu, ze negdo prijede, nasroubuje ti do zdi dva srouby a nauctuje za to 20k Kc, pak OK, ale na takovou Qualitu nemam money. Mam sve osobni zkusenosti s jednim tzv. velkym a qualitnim providerem. Kdyz se znamymu podelal jeho koncovej bod, a potreboval rychlou reakci - samo ze o vykendu a jeste pekne vecer - tak, pres to, ze provider proklamoval support 27/7/365 do 1h, tak se na nej proste vys*. A v Pondeli meli jeste blby reci, co ze si to vubec dovoluje je otravovat. Taky meli druhej den na stole vypoved smlouvy pro jeji poruseni. Muj maly provider o dvou zamestnancich resi problemy fpohode i o vykendu ve 2 hodiny rano.