Rozhodne nechci nikoho od podobnejch pokusu odrazovat, nicmene jak tenhle tejden uz asi ve trech threadech opakuju - ohledne zvuku na 90% plati, ze nic co je zkonstruovany napr.k PC jako repracky nikdy nebudou dosahovat kvalitiy komponentu (byt i nejobycejnejsich a skoro nejlevnejsich), ktere jsou zkonstruovany nekam jinam a u auta to plati na 1000% (overeno praxi).Původně odeslal CHUDAK
Samozrejme nevim, jestli ti ty XPS 2.100 "zbyly" a nevedels co s nima a tedy je cpes do auta, ale sestava slozena z bazarovych a levnych komponentu urcenych DO AUTA bude cenove treba jen dvojnasobne vyssi (starsi kompa nebo i koaxy, malej aktivni subik nebo pasiv a malej dvoukanalovej mustkovatelnej zesicek, par dratu a trocha prace) a vysledek nebude 2x lepsi (cena za to co jsem psal tak cca. do 3kk proti 1.6kk za XPS) ale 10x lepsi zvukove.
A to ikdyz vsechny vyjmenovane komponenty zakoupis skutecne ty nejobycejnejsi, bazarove, pripadne i z trznice od sikmookych kamaradu.
Jak opet opakuju - v aute se vymyslet jiz vymyslene rozhodne nevyplati, ani financne, ani jinak. A jak opet a zase opakuju, do auta se pro zvuk musi cpat jen to, co je do nej skutecne urcene, auto je jak zvukove specifickej prostor, tak veskery soucastky (tedy i repra) jsou do nej staveny pro pomerne velke mechanicke namahani ruznymi druhy razu a otresu, zesilovaci cleny, kabelaz atd. je podstatne lepe odruseno oproti komponentnum na domu atd atd.
Jinak samozrejme bastli jak je libo, hlavni je, jestli te to bavi
Pokud chces ovsem poslouchat slusnejsi zvuk, cestou PC repro do auta ho nikdy nedosahnes.
Muj nazor a /OT![]()






Odpověď s citací