Koukám docela odklon od tématu![]()
Už jsem se tady nechtěl dál vyjadřovat, ale nedá mi to. Uvědomte si prosím, že typickej "čecháček" platí za vyčůránka, kterej se snaží kdeco obejít a vytřískat nejlepší za nejmenší cenu (vč. podvodných reklamací - "disk je starej, tak ho propálím 24V a dostanu novej.."). To je pohled okolních vyspělých zemí ať se nám to už líbí nebo ne. Začalo to cedulema "Češi nekrást zde" po otevření hranic a končí to různě ošetřenejma reklamačníma podmínkama. Ačkoliv se mě to taky nelíbí, těžko s tím něco nadělám, ale jak jsem už psal - tohle má platit hlavně pro ochranu toho obchodníka. Nevím samozřejmě jakou komunikaci jsi s F-B vedl, ale za sebe můžu klidně říct, že pokud by se mě zákazník vyptával na XY možných problémů v hypotetické reklamaci, nejspíš bych ho odkázal rovnou jinam, protože:
a) stejně z něho nic nekápne, co by mě výrazně zvedlo obrat
b) tohle smrdí problémy, pak mě bude chytat za slovo a ještě můžu ztratit dobrou pověst
Teď doufám chápeš, že to nemyslím na nikoho osobně, jen nahlas uvažuju z role obchodníka![]()
Takže jinak ti asi nikdo neporadí, pokud nestačí ujištění že s F-B nejsou s reklamací problémy, prostě si připlať pár stovek a jdi třeba do Oehlingu, no problem![]()




Odpověď s citací