Výsledky 1 až 25 z 297

Téma: Radeon X1900 / R580 - testy a informace

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Radeon X1900 / R580 - testy a informace

    Vždyť Carmack prohlásil, že přechází na D3D a vyvíjí na Xboxu360...
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  2. #2
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    285

    Standardní Re: Radeon X1900 / R580 - testy a informace

    Mozno dalsia generacia enginu od ID softu bude D3D, ale doom3 engine je oGL a na nom bude este zalozenych par hier. Viem si to celkom realne predstavit, podobne ako bolo vela hier na Q3 engine aj dlho po quakovi.
    Ale, kto vie, mozno carmack vyda nejaky patch pre D3d? No neviem, ci by to malo az taky velky zmysel teraz prerabat cely ten engine pre D3d.
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  3. #3

    Standardní Re: Radeon X1900 / R580 - testy a informace

    Ano, ale to nic nezmění na tom, že OpenGL ve hrách končí. Maximálně 2 významnější OpenGL hry během příštích 12 měsíců oproti několika desítkám D3D titulů...
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  4. #4
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    43
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    361

    Standardní Re: Radeon X1900 / R580 - testy a informace

    Citace Původně odeslal no-X
    Ano, ale to nic nezmění na tom, že OpenGL ve hrách končí. Maximálně 2 významnější OpenGL hry během příštích 12 měsíců oproti několika desítkám D3D titulů...
    No PS3 pouziva OGL ne? Takze predelavky muzou byt klidne taky OGL, ve hrach tedy rozhodne nekonci.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  5. #5

    Standardní Re: Radeon X1900 / R580 - testy a informace

    Ale tady se bavíme o PC Pokud to bereš tím stylem, že úspěšný hry z konzole se budou portovat na PC, tak nezapomínej na následující:

    - portovaly se hry z Xboxu(1) právě proto, že byly D3D
    - majorita her, která se chystá pro konzole, bude pro obě dvě, tedy Xbox360 (D3D) i PS3 (OGL), takže pokud se budou portovat na PC, nebude důvod používat OpenGL verzi
    - další podstatná část her, která se chystá pro konzole, se rovnou chystá i pro PC, tzn. D3D

    /edit: a pokud se pamatuju dobře, tak posledních zhruba 6-7 let poměr D3D:OGL vzrůstá ve prospěch D3D a nevidím jediný důvod, proč by se to mělo změnit
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  6. #6

    Standardní Re: Radeon X1900 / R580 - testy a informace

    Taky je dobre si uvedomit, ze predelat engine z OGL na D3D neni pri spravnem naprogramovani naprosto zadny problem. V idelanim pripade staci preprogramovat jednu knihovnu. Ono samotne vykresleni pres D3D/OGL je opravdu az ta posledni perlicka kazdeho herniho enginu.
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  7. #7

    Standardní Re: Radeon X1900 / R580 - testy a informace

    Srovnání X1900GT a X1800XT 512MB na EB:

    http://www.elitebastards.com/cms/ind...1&limitstart=2
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Gentoo 2005.0 Ati fglrx
    Založil ..::Ozzy::.. v sekci fóra Operační systémy na bázi Unixu
    Odpovědí: 34
    Poslední příspěvek: 15.10.2006, 13:46
  2. Radeon 7000/VE Dotaz
    Založil Hemo13 v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 25.04.2004, 01:11
  3. Srovnani 60 grafik v 16 testech - 3D hitparada (PCtuning)
    Založil Mirek v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 20.04.2004, 22:50
  4. co si mam kupit? radeon9100 alebo FX 5200
    Založil Macko v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 56
    Poslední příspěvek: 20.06.2003, 22:13

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •