Vždyť Carmack prohlásil, že přechází na D3D a vyvíjí na Xboxu360...
Vždyť Carmack prohlásil, že přechází na D3D a vyvíjí na Xboxu360...
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Mozno dalsia generacia enginu od ID softu bude D3D, ale doom3 engine je oGL a na nom bude este zalozenych par hier. Viem si to celkom realne predstavit, podobne ako bolo vela hier na Q3 engine aj dlho po quakovi.
Ale, kto vie, mozno carmack vyda nejaky patch pre D3d? No neviem, ci by to malo az taky velky zmysel teraz prerabat cely ten engine pre D3d.
3570K, 16G, x25-m, itx
xj40
Ano, ale to nic nezmění na tom, že OpenGL ve hrách končí. Maximálně 2 významnější OpenGL hry během příštích 12 měsíců oproti několika desítkám D3D titulů...
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
No PS3 pouziva OGL ne? Takze predelavky muzou byt klidne taky OGL, ve hrach tedy rozhodne nekonci.Původně odeslal no-X
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
Ale tady se bavíme o PCPokud to bereš tím stylem, že úspěšný hry z konzole se budou portovat na PC, tak nezapomínej na následující:
- portovaly se hry z Xboxu(1) právě proto, že byly D3D
- majorita her, která se chystá pro konzole, bude pro obě dvě, tedy Xbox360 (D3D) i PS3 (OGL), takže pokud se budou portovat na PC, nebude důvod používat OpenGL verzi
- další podstatná část her, která se chystá pro konzole, se rovnou chystá i pro PC, tzn. D3D
/edit: a pokud se pamatuju dobře, tak posledních zhruba 6-7 let poměr D3D:OGL vzrůstá ve prospěch D3D a nevidím jediný důvod, proč by se to mělo změnit
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Taky je dobre si uvedomit, ze predelat engine z OGL na D3D neni pri spravnem naprogramovani naprosto zadny problem. V idelanim pripade staci preprogramovat jednu knihovnu. Ono samotne vykresleni pres D3D/OGL je opravdu az ta posledni perlicka kazdeho herniho enginu.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
Srovnání X1900GT a X1800XT 512MB na EB:
http://www.elitebastards.com/cms/ind...1&limitstart=2
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)