Citace Původně odeslal Jezevec
A jestli to bude mit tohle vyuziti, a ne nejaky hloupy vylepseni vzhledu, tak se to ujme na 100%. Si predstavte BF2, kde po kazdym granatu zustane krater, do kteryho se muzete schovat, kde muzete budovy srovnat se zemi, kde muzete primo za behu vytvaret prekazky, ktery nejsou vlozeny do hry predem (napr podle potreb rozmistovat zatarasy ...).

Ja se jen obavam, ze vyvojari to zabijou prave tim, ze se bude voda zobrazovat "lip nez kdykoli pred tim", predskriptovana lavina nebude mit 50kamenu ale 5000, ale na hru jako takovou to nebude mit vliv zadnej.
Jenže ... nezapomínej na to, že existujou i věci jako "hranice schopností člověka". Možná to zní v souvislosti s hrama nelogicky - protože mi jen vidíme to, že HW hry nezvládá. Ale s nasazením podobnách věcí by se mohla stát jiná oěklivá věc, že lidé ztratí nad hrami kontrolu.

Vysvětlím. Každá hra má gamedesgnery, kteří připravují pro hráče cesty, které mají být co nejzajímavější, koncentruje se hratelnost, akce, napínavost - to vše na co nejmenší možnou plochu do co nejkratšího času. Ale jde to právě proto, že tvůrce hry má nad hráčem velkou kontrolu a vede ho tam, kam potřebuje. Proto je hra zábavná.

S možnostmi PhysX (které ovšen z různých důvodů imho nebudou v praxi fungovat ... nechce se mi to teď přesně rozebírat) ovšem vzniknou milióny různých cest, možností, jak a kudy se pohybovat atd. Hráči jásají "konečně máme volnost, můžeme si dělat, co chceme, máme virtuální svobodu!" Nakonec ale zapláčou, protože zjistí, že každá nová cesta, každý nový směr a možnost je nudnější než ta, která by pro ně byla připravena někým jiným.

Je to asi takovej rozdíl ... jako dívat se na film (dnešní omezené a svázané hry) a dívat se na náhodny děná na ulici - ano, máte svobodu, můžete zasahovat do děje, ale stejě zjistíte, že to není zábavnější než ten film.