OT/ dobra rada na uvod - v autohifi a vubec v aute neplati spousta "poucek" o beznem audiu, to znamena, ze pokud chces vylepsit zvuk audia v aute nejakym homemade zesilovacem a repraky z televize, pak (pokud tomu rozumis, jak tomu rozumis - bez urazky a jakekoliv invektivy asi opravdu ne moc, pokud si nedokazes z 12-15V napajeni a prikonu/vykonu zesilovace vypocitat maximalni proudy = maximalni pojistky) pak bych se do toho vubec nepoustel, nebot zvukovy projev takovehleho homemade "zvucidla" bude rozhodne horsi, nez byt sebelevnejsi produkce vietnamskych trzist. Domaci audio na bazi zesilovacu nebo reproduktoru se da stavet, ale musis tomu hodne rozumet a pak muze byt vysledek slusny vzhledem k vynalozenym nakladum, pripadne pri zvoleni asi osvedcenych postupu a soucastek muze prevysovat spotrebni jiz vytvorenou audioelektroniku.
Ale auto je specificke prostredi, se specifickymi pozadavky na menice, zesilovace a cele retezce, kde pokud nestavis neco na bazi treba lampovych hi-end zesilovacu do auta,, nemas sanci uspet (vynalozena prace, naklady atd. bude nerentabilni, se zvukem to moc nepohne "ku predu".
Tedy to, co muze slusne hrat doma (a je to na domaci provoz vytvorene) neni vhodne do auta.
A takto se k tomu bohuzel musi pristupovat a jak opakuju, zkusenosti spousty lidi - do auta se home made vyroba takovych veci jako zesilovacu, menicu apod rozhodne nevyplati a nefunguje. Samozrejme nepocitam takove veci, jako vyroba homemade ozvucnic subwoferu, ozvucnic/domecku stredobasu, vejskacu apod. Ale to je asi tak vse, co je skutecne prinosne... /OT
Pokud chces skutecne neco prenosnyho auto/venek, zakoupil bych "plazoveho jezevcika" se vstupem a moznosti provozu na adapter, kterym to muzes pri ceste "zivit" pres baterku - zasuvku zapalovace. Vysledek bude asi opet lepe prenosny a zvukove uspokojivejsi nez zamysleny "bastl"...
Mam v aute 6kanalovy zesilovac cca. 600W Sin RMS, u stereo vetvi jsou 50A pojistky, tedy na "tvuj" vykon bude myslim 20A pojistka zapalovace bohate stacit. Viz doporucuji precist Ohmuv zakon a v navaznosti vypocet proudu ze stanoveneho napeti a predpokladaneho vykonu.