Tak pridam jednu hrosi zkusenost. Kamos si objednal pres inet SATA2 Seagate, pak si ho sel osobne vyzvednout. Kdyz ho doma zkousel, tak mu nejel. Myslel si ze je problem v tom, ze ma desku s podporou jen SATA1. Tak se rozhod ze ho ve 14-ti denni lhute vrati a koupi si SATA1 disk. Kdyz prisel do CC tak popsal poblem a ze chce teda prachy. Technik rek, ze jako ne, ze kdyz tu byl osobne, tak ze se na to nevztahuje ta 14-ti denni lhuta. Kamos si s tim nebyl jistej, tak rek ze ma technik asi pravdu. Technik mu nabidl, ze disk vyzkousi, po 15 minutach se vratil s tim ze disk nefunguje a nabid kamosovi ze mu vymeni ten samej typ. Kamos ovsem nesouhlasil, neb se bal ze mu SATA2 disk nepojede v desce a chtel ten SATA1 disk( asi o 200 levnejsi). Technik souhlasil, zacal tisknout reklamacak atd. Kdyz to vyridil a technik chtel dat kamosovi disk, tak kamos na to ze chce zpet ty 200. Technik na to ze se takle nedomluvili a ze by kamos musel platit naky storno poplatky atd. Nato kamos ze teda si disk vodnese i bez tech 200 ale ze uz se tam nevrati.

Kdyz jsem to slysel tak jsem mu rek, ze si mel stat za svym, tak aspon napsal v patek email primo panu Gajovi... Tak se uvidi co z toho bude, ale timto si to u me CC dost pokazil, ze takle zneuziva neznalost zakazniku ...